نامه یک بسیجی به امام خمینی (ره)/ رهبر عزیزم! دعا کنید که شهید شوم

رزمنده بسیجی «کریم رحمانی» در نامه خود به امام خمینی (ره) آورده است: «ای امام، جواب نامه‌ام را بده تا آن را به چشمانم بمالم و قلبم پرنور شود؛ حتی اگر یک خط بکشی. اماما، دعا کن شهید شوم و از خدا می‌خواهم که ظهور امام زمان (عج) را فراهم کند.»
کد خبر: ۳۰۷۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۰ - 03September 2018

نامه رزمنده بسیجی به امام خمینی (ره) / رهبر عزیز، دعا کنید تا شهید شومبه گزارش خبرنگار ساجد، رزمنده بسیجی «کریم رحمانی» از استان کردستان شهرستان مریوان در سال ۱۳۶۰ برای بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی (ره) نامه‌ای نوشت.

متن این نامه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

سلام خدمت آن بزرگوار و آن پیشوای بزرگ مسلمانان.‌ ای امام، می‌دانم که این نامه به دست مبارک شما نمی‌رسد، اما‌ ای بزرگ،‌ ای رهنما و‌ ای پدر بزرگوارم، امید دارم که فقط نگاهی به نامه فرزند کوچکت و فرزندی از فرزندانت بکنی و در جوابش فقط اگر حتی امضاء یا یک خط و یا هرچیزی را که برایم بفرستی، راضی‌ام و واقعاً مشتاقش هستم.‌

ای روح الله، جوابی که شما به من بدهی، مانند خون تازه‌ایست که در رگ‌های من جاری می‌شود.‌ ای امام، ما چند روز پیش نامه مادر شیردل و پدر بزرگوارم که هر دو از زحمتکشان روستا هستند، برای من در جبهه رسیده می‌دانید چه نوشته بود؟

مادرم نوشته بود: فرزندم خوشحالم که تو و برادرت لباس سربازان امام زمان (عج) را پوشیده‌اید و به شما افتخار می‌کنم؛ مادر گرامی‌ام با این نامه‌اش کاری کرد که من از فرمانده‌ام خواستم، مدّت مأموریتم که از بسیج است، تمدید شود.

من در کردستان و برادر بزرگم در گیلان غرب.‌ ای امام، جواب نامه‌ام را بده تا آن را به چشمانم بمالم و قلبم پرنور شود؛ حتی اگر یک خط بکشی.

اماما، دعا کن شهید شوم. از خدا می‌خواهم که ظهور امام زمان (عج) را فراهم کند.

خدایا، از عمر ما بکاه و به عمر امام عزیزمان بیافزا. (آمین)

سرباز کوچک امام زمان (عج)

از بسیج گرگان

کریم رحمانی

۱۳۶۰»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار