در پی دریافت نشان درجه یک فتح از فرماندهی معظم کل قوا؛

حجت‌الاسلام محمدحسنی به امیر دریادار سیاری تبریک گفت

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی، مفتخر شدن امیر دریادار سیاری به دریافت نشان درجه یک فتح از سوی رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معزز کل قوا را تبریک گفت.
کد خبر: ۳۰۸۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹ - 09September 2018

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به امیر دریادار سیاری تبریک گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی، مفتخر شدن امیر دریادار سیاری به دریافت نشان درجه یک فتح از سوی رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معزز کل قوا را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است؛
 
بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی، امیر دریادار حبیب الله سیاری

ریاست محترم ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران

اعطای نشان درجه یک فتح از سوی فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) به جنابعالی را تبریک می گویم.

بدون تردید این مدال افتخار آمیز که به پاس خدمات شایسته شما، صیانت از مرزهای آبی کشور و دریای عمان، حفظ منافع ملی و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در آب‌های آزاد و اهتمام به نوسازی تجهیزات و آبادانی سواحل مکران در مدت تصدی فرماندهی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران مفتخر به دریافت آن شده اید نشانگر تعهد، درایت و مدیریت جهادی و انقلابی آن امیر سرافراز ارتش اسلام و مجاهدت های بی دریغ فرزندان ملت در نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

امیدوارم همچون گذشته در سایر مسئولیت های محول شده، منشاء اثر و اقدامات ارزشمند برای نیروهای مسلح و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشید. توفیق روزافزون جنابعالی و دریادلان ارتش حزب الله را از درگاه حضرت احدیت مسألت می نمایم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران

عباس محمدحسنی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها