سردار غیب‌­پرور:

ناامیدی در قاموس انقلاب اسلامی جایی ندارد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما آمده‌­ایم در دوران فعلی راه مقدس امام حسین (ع) را با گام‌های محکم بپیماییم و ایمان داریم که انتهای این مسیر طولانی متصل به حکومت حضرت حجت (عج) است. باید محکم باشیم و با زبان امید سخن بگوییم؛ زیرا ناامیدی در قاموس انقلاب اسلامی جایی ندارد.
کد خبر: ۳۰۸۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹ - 11September 2018

سخنرانی سردار غیب پرور در جمع بسیجیان خراسان///ناامیدی در قاموس انقلاب غیر قابل قبول است/ در پاسداری از انقلاب ذره‌­ای تردید نداریمبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، صبحگاه مرکزی رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج، سپاهیان محمد رسول الله (ص) با حضور سردار سرتیپ پاسدار «غلامحسین غیب­‌پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین و اعضای شورای تأمین استان خراسان رضوی امروز در میدان صبحگاه لشکر عملیاتی «پنج نصر» برگزار شد.

سردار غیب‌پرور در این مراسم با بیان اینکه امروز اول محرم الحرام آغاز ایام حزن اهل بیت (ع) و قاطبه شیعیان است، اظهار داشت: داغ کربلا التیامی جز تحقق امر مبارک فرج ندارد.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی مینیاتوری از عاشورای حسینی است، افزود: انقلاب اسلامی یک شریعه­‌ای است از فراتی که حضرت سیدالشهدا (ع) به تلاطم درآورد. انقلاب اسلامی امتداد طنین مقدسی است که از حلقوم مظلوم حسین (ع) فریاد زده شد و برای همه عالمیان گوشزد بودی که راه رشد در پناه دین خدا میسر است ولی دشمن این پیام را نتوانستند برتاباند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: دشمن پیام حضرت اباعبدالله‌­الحسین (ع) را بر نتابید و او را مظلومانه با لبانی عطشان میان دو رود به شهادت رساند و هنوز هاضمه تاریخ نتوانسته این مصیبت بزرگ را هضم کند.

سردار غیب‌پرور تصریح کرد: وقتی خدا در نظر گرفته نشود و هوای نفسانی غالب و کانون ثروت و قدرت در جامعه خودنمایی کند وضعیت جامعه به جایی می­رسد که سبط پیامبر (ص) را به شهادت می‌­رسانند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه تأکید کرد: همه ائمه معصومین (ع) نور واحد هستند و همه در مظلومیت و غربت به شهادت رسیدند. خدا هم به برکت اسلام، ملتی بیدار و غیور، امام عظیم الشأن و روحانیت بیدار در خط، این انقلاب را تفضل فرمود. این نعمت پاداشی است که به جهت نوکری در آستان ائمه در طول قرن­‌های متمادی به مردم کشورمان عنایت شد.

وی با اشاره به اینکه تا زمانی که برونسی و شوستری و کاوه داریم نیازی به رستم و اسفندیار نداریم، ادامه داد: قاطبه مردم ایران اسلامی دلداده امام حسین (ع) هستند، لذا خداوند انقلاب را به مردم ایران هدیه فرمود ولی دشمن تمام قد در برابر این انقلاب ایستاد و چه توطئه‌­هایی که علیه این انقلاب طرح‌­ریزی و اجرا نکرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حماسه هشت سال دفاع مقدس گفت: سخن از جنگ تحمیلی، سخن از یک روز و یک­ ماه و یک سال نیست. سخن از دفاع همه جانبه یک ملت به وسعت این سرزمین و به وسعت همه مردم ایران است. در دفاع مقدس زاویه به زاویه این سرزمین فوران غیرت دینی شدند و از اقصی نقاط این سرزمین آمدند و صحنه دفاع از انقلابی را که خداوند به یمن حضرت سیدالشهدا (ع) به همه بشریت مرحمت فرموده بودند، خلق کردند.

سردار غیب‌پرور با تأکید بر اینکه کام ملت با غیرت رزمندگان حلاوت و شیرینی یافت، افزود: روسیاهی از آن دشمنان ماست. آنان می‌­خواستند 40 سالگی انقلاب محقق نشود ولی به برکت اسلام عزیز 40 سالگی انقلاب را می­‌بینیم.

این مسئول با اشاره به اینکه در شرایط اقتصادی فعلی دولت می‌­تواند از ظرفیت‌­های عظیم بسیج در حل مشکلات استفاده کند، عنوان کرد: ما گله‌­مندیم که مسئولان از ظرفیت بسیج استفاده نمی‌­کنند ولی مایوس نیستیم.

جانشین فرمانده‌کل سپاه در امور بسیج ادامه داد: حضور سردار نظری فرمانده سپاه امام رضا (ع) در جمع مردم این پیام را داشت که پاسداران در کنار مردم هستند و درد همه یکی است و حلاوت انقلاب هم مربوط به همه است. مطمئن باشید ما در پاسداری از انقلاب به اندازه ذره‌­ای تردید نداریم.

این مسئول با تأکید بر اینکه این دوران سخت است ولی می‌گذرد، تصریح کرد: ما گردنه­‌های خطرناکی را در گذشته پشت سر گداشتیم. روزی که گندم در سیلوها نبود، اما جنگ اداره شد و در پناه ایستادگی و مقاومت پیروز این میدان شدیم. این روزهای سخت نیز خواهد گذشت.

وی در پایان گفت: هر پیروزی و نصرتی از دل خطر زاییده می­‌شود و میدان­‌های خطر زایشگاه فتح و ظفر است. دشمن برای ما خط و نشان نکشد. ما آمده‌­ایم در دوران فعلی راه مقدس امام حسین (ع) را با گام­‌های محکم بپیماییم و ایمان داریم که انتهای این مسیر طولانی متصل به حکومت حضرت حجت (عج) است. باید محکم باشیم و با زبان امید سخن بگوییم؛ چون ناامیدی در قاموس انقلاب اسلامی جایی ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار