سردار رادان در تجمع عاشورائیان یگان‌های ویژه ناجا:

امروز غرش موشک‌های ایران لرزه به تن دشمنان انداخته است

رییس مرکز مطالعات راهبردی ناجا گفت: ایران، امروز موشک‌هایی می‌سازد که غرش آن لرزه به تن دشمن می‌اندازد.
کد خبر: ۳۱۰۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷ - 26September 2018

امروز غرش موشک‌های ایران لرزه به تن دشمنان انداخته استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار احمدرضا رادان رییس مرکز مطالعات راهبردی ناجا در مراسم تجمع عاشورائیان یگان‌های ویژه ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی همواره در کنار مردم است، اظهار داشت: ناجا آماده هست که در کنار مردم در برابر هر توطئه‌ای ایستادگی کند و جواب آن را بدهد.

وی در ادامه با اشاره به دفاع مقدس افزود: هیچ‌گاه فراموش نخواهیم کرد زمانی که جنگ بر ما تحمیل شد برخی کارشناسان نادان دشمن تصور می‌کردند اگر حمله کنند در ظرف یک ماه ایران را شکست خواهند داد و در تهران جلسه برگزار خواهند کرد و امرو رگ‌های این نادانی را می‌بینید که به دنبال جنگ با ما هستند.

وی ادامه داد: روزگاری در دفاع مقدس تهیه سیم خاردار برای ما سخت بود و از تحویل دادن به ما سر باز می‌زدند و در این شرایط وارد جنگ شدیم.

سردار رادان خاطرنشان کرد: اما امروز کشوری که سیم خاردار نداشت، موشک‌هایی می‌سازد که غرش آن لرزه به تن دشمن می‌اندازد و حتما باید از ما بترسند. ایران در برابر هر توطئه‌ای ایستادگی خواهند کرد و صد برابر جواب خواهد داد.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا گفت: امروز آن کسی که به بدعهدی معروف است می‌گویم که گریه سربازانت را به یاد بیاور، زمین گیر شدن داعش که تجهیز و تامینش کردید را به یاد بیاور، هر چند که سهم نفهمی همان نفهمی است.

وی خطاب به دشمنان انقلاب اسلامی ادامه داد: به یاد بیاور فتنه ۸۸ را که چگونه نیرو‌های بسیجی و یگان ویژه توانستند شکست دهند و اگر حالا فتنه‌ای در سر داری وارد میدان شو تا دوباره مشت محکمی توسط مردم، بسیج و یگان‌های ناجا دریافت کنید.

سردار رادان گفت: امروز سه ضلع مردم، دولت و نیرو‌های مسلح باید در کنار هم باشند تا توطئه‌های دشمن را برهم بزنند و امروز مردم، مسئولین و رهبری از ما می‌خواهند که با توطئه برخورد کنیم.

وی افزود: امروز ما بیش از هر زمان آماده هستیم که جواب دشمن را بدهیم، یگان ویژه در زمان جنگ با لشکر روح الله در قالب تیپ قوامین و موسی بن جعغر جواب دشمن بعثی را داد و امروز هم همچون زمان جنگ آماده هستیم و در خواب غفلت نیستیم و هر لحظه حرکات دشمن را رصد می‌کنیم و حتما در مواقع خود جواب آن‌ها را خواهیم داد.

سردار رادان گفت: با روحیه جهادی و فرهنگ عاشورایی در خدمت مردم و نظام هستیم تا در برابر توطئه نظامی و اقتصادی ایستادگی کنیم و از آن عبور کنیم.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا با اشاره حادثه‌ای که در اهواز افتاد، گفت: سران نفهم باید بدانند که بدترین جواب را دریافت خواهند کرد و منتظر آن روز باشید و بدانید به خواست مردم، مسئولین و رهبر اماده‌تر از هر زمان هستیم که اگر رخی نشان دادید رختان را از بین ببریم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار