معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در یاسوج برپا می‌شود

«عزیز فیلی» از برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی همزمان با دهه فجر در یاسوج خبر داد.
کد خبر: ۳۱۸۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵ - 11November 2018

نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در یاسوج برپا می‌شودبه گزارش دفاع پرس از یاسوج، «عزیز فیلی» معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز در نشست هماهنگی برای برگزاری برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان، از برپایی نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی در یاسوج خبر داد و اظهار داشت: در این نمایشگاه ماحصل دستاورد‌های نظام در این ۴۰ سال به صورت سمعی و بصری در دید عموم قرار می‌گیرد.

وی افزود: مکان مناسبی برای برپایی این نمایشگاه انتخاب و تجهیز نمایشگاه و مبلمان آن به نحو احسن انجام شود.

فیلی با بیان این‌که همه برنامه‌ریزی‌ها برای برپایی این نمایشگاه باید تا دهه نخست دی‌ماه انجام شود، ابراز کرد: دستگاه‌ها همه امکانات خود را برای برپایی این نمایشگاه بسیج کنند تا نمایشگاه باشکوهی در شأن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شود و مورد استقبال مردم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برکات فراوانی برای استان کهگیلویه و بویراحمد داشته است، عنوان کرد: این نمایشگاه شامل دستاورد‌های تمام دستگاه‌های استان در طول ۴۰ سال عمر انقلاب اسلامی است.

«رضا خردمند» معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست، از برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب در استان خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه ۱۲ تا ۲۱ بهمن‌ماه در مصلای شهر یاسوج برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در ۱۷۰ غرفه برگزار می‌شود، افزود: پیش‌بینی می‌شود ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کنند.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در نمایشگاه کتاب یاسوج ۲۰ غرفه به رسانه‌های دیجیتال اختصاص یافته و هشت ویژه‌برنامه از جمله شب شعر انقلاب و نقد و بررسی کتب در حاشیه این نمایشگاه برگزار می‌شود.

خردمند با بیان اینکه تلاش می‌کنیم نمایشگاه کتاب امسال با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شود، عنوان کرد: سال گذشته ۲۵۰ ناشر از سراسر کشور به‌ویژه استان‌های قم و تهران در نمایشگاه کتاب شهر یاسوج شرکت داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار