مسئول بسیج رسانه لرستان خبر داد؛

تشکیل 2 هیئت اندیشه ورز از بین خبرنگاران لرستانی

رضا مریدی اصل گفت: از بین خبرنگاران و فعالان حوزه اطلاع رسانی لرستان با خط فکری مشترک 2 هئیت اندیشه ورز تشکیل داده ایم که در آینده شاهد برگزاری نشست های با حضور اعضا این هیئت ها باشیم که اگر فکر و ایده نویی دارند در راستای اهداف بسیج رسانه به کار بگیریم.
کد خبر: ۳۲۰۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۵ - 27November 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، رضا مریدی اصل امروز (سه شنبه) در جلسه هیأت اندیشه ورز بسیج رسانه لرستان که با حضور جمعی از خبرنگاران این استان در سالن جلسات بسیج رسانه برگزار شد، اظهار داشت: رسانه های استان برای رفع معضلات حوزه کاری خود باید با هم در ارتباط باشند.

وی گفت: محورهای این نشست، نحوه حمایت و تقویت رسانه های هم سو با انقلاب اسلامی  و راهکارهای ایجاد تعامل بین رسانه های استان است.

مسئول بسیج رسانه لرستان با بیان اینکه اکثر رسانه های استان لرستان همسو با انقلاب هستند،  افزود: هدف از برگزاری این جلسه ارائه راهکار از طرف خبرنگاران و اصحاب رسانه در جهت تعامل هرچه بیشتر رسانه های استانی و رفع مشکلات حوزه کاری آنان است.

مریدی اصل با بیان اینکه  نظرات ارائه شده توسط خبرنگاران حاضر در جلسه را با سردار «مرتضی کشکولی» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) در میان می گزاریم و تا جایی که در توان ما باشد، پیگر انجام آنها خواهیم شد، تصریح کرد: از بین خبرنگاران و فعالان حوزه اطلاع رسانی لرستان با خط فکری مشترک 2 هئیت اندیشه ورز تشکیل داده ایم که در آینده شاهد برگزاری نشست های با حضور اعضا این هیئت ها باشیم که اگر فکر و ایده نویی دارند در راستای اهداف بسیج رسانه به کار بگیریم.

وی از برگزاری دوره تخصصی گزارش نویسی با حضور اساتید کشوری خبر داد و خاطر نشان کرد: در سال 1398 بحث کلاس های آموزشی ویژه خبرنگاران را دنبال می کنیم.

مسئول بسیج رسانه لرستان گفت: در آینده خبرنگاران عضو بسیج رسانه می توانند از خدمات رایگان دهکده المپیک خرم آباد استفاده کنند.

بنا براین گزارش، ساماندهی فضای مجازی و کانال های اطلاع رسانی استان، نشست با پلیس فتا  در راستای شناسایی کال های خبری حوزه مجازی، برگزاری اردوهایی برای خبرنگاران لرستان، برگزاری آزمون  ورودی برای وارد شدن به عرصه خبر نگاری، بازدید خبرنگاران استان از رسانه ها و خبر گزاری های مرکز، فعالیت  فرا جناحی خبرنگاران، ارتباط پیوسته و مرتبط بین اصحاب رسانه و تبادل نظرات، معرفی دستاوردهای چهل ساله انقلاب به اقشار مختلف بخصوص جوانان، از جمله مهمترین نظرات و پیشنهادات مرتبت با محور های جلسه از سوی خبر نگاران حاضر در جلسه بود.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار