سرلشکر موسوی:

ارتش غیر ممکن را به ممکن تبدیل می‌کند

فرمانده کل ارتش گفت: در دوره اخیر مدیریت ارتش جمهوری اسلامی ایران، ریل‌گذاری خاصی برای ارتقای بیش از پیش ارتش انجام شد که نیروی زمینی ارتش در این مسیر جلوتر از پیش‌بینی‌ها در حال حرکت است.
کد خبر: ۳۲۰۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۱ - 27November 2018

ارتش سازمانی است که غیر ممکن را به ممکن تبدیل می کندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در یازدهمین همایش فرماندهان نیروی زمینی ارتش، با بیان اینکه، ارتش سازمانی است که غیر ممکن را به ممکن تبدیل می کند، اظهار داشت: در دوره اخیر مدیریت ارتش جمهوری اسلامی ایران، ریل‌گذاری خاصی برای ارتقای بیش از پیش ارتش انجام شد که نیروی زمینی ارتش در این مسیر جلوتر از پیش بینی‌های در حال حرکت است.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: ارتش باید به گونه‌ای فعالیت‌های خود را برنامه‌ریزی و اجرایی کند که به عنوان الگوی دیگر سازمان‌ها از آن یاد شود؛ در این مسیر برای ارتش چهار موتور محرک در نظر گرفته شده و این موتورهای محرک معنویت محوری، انضباط، سلسله مراتب و پاکی و سلامت کارکنان است.

وی خاطرنشان کرد: پیشینیان ارتش با خون دل و سختی های زیاد، توانستند ارتش امروز را بسازند، تحکیم ببخشند و به عنوان امانت در اختیار نسل فعلی قرار دهند که لازم است با تکیه بر چهار موتور محرک، به پرواز در آمدن ارتش را بیش از گذشته تقویت کنیم.

امیر سرلشکر موسوی بیان کرد: سازمان حفاظت اطلاعات آجا به عنوان چشم بینا و هشداردهنده فعالیت‌های بسیار مناسبی در زمینه پیشگیری از انحراف و در نتیجه رشد و بالندگی ارتش ایفا می‌کند.

فرمانده کل ارتش، سازمان حفاظت اطلاعات را مَحرَم ارتش دانست و گفت: مدال افتخار پاکی کارکنان آجا به واسطه فعالیت و ارتباط مناسب کارکنان ارتش با حفاظت اطلاعات است و تاکید می‌شود نباید موضوعی از این سازمان پنهان بماند.

وی تاکید کرد: آراستگی محیط کار و زندگی، پادگان و خانه سازمانی در ظاهر و باطن باید از سوی کارکنان و فرماندهان ارتش با جدیت و به صورت مستمر پیگیری شود. پیش بینی می‌شود اگر در این زمینه به مدت سه سال کار سخت و دلسوزانه انجام شود، می‌توان به درجه مناسب و قابل قبولی دست پیدا کرد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه هیچ چیز بالاتر از عزم و اراده افراد نیست، خاطرنشان کرد: اگر عزم و اراده افراد متکی به اراده خداوند باشد، کارهای بزرگی رخ خواهد داد و نتایج مطلوب و قابل توجهی کسب خواهد شد.

امیر سرلشکر موسوی گفت: افسران و نسل جوان ارتش به ویژه نیروی زمینی به دنبال آن هستند تا یک فرمانده منظم، مقتدر و با برنامه پیشاپیش آن‌ها قدم بردارد و آن‌ها به دنبال او فعالیت‌های برنامه ریزی شده و دقیق خود را اجرایی کنند. از این رو باید قدر نسل جوان را دانست و دائم برای رشد و استعدادها کار کرد.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: افسران جوان باید در یکان‌ها و تیپ‌های مختلف کسب تجربه کنند و آن‌ها توانایی آن را دارند که با عزم و اراده و قدرت نیروی انسانی، وظایف و اهداف خود را عملی کنند.

وی پوشیدن لباس ارتش را افتخاری بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: جوانان نیروی زمینی ارتش با عشق و علاقه به درجه بالایی از علم و مهارت در استفاده از تجهیزات پیشرفته نظامی دست یافته‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها