کارگاه آموزش مجازی جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد

کارگاه توانمندسازی کارکنان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی امروز 28 آذر برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۴۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸ - 19December 2018

کارگاه آموزش مجازی جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شدبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، کارگاه توانمندسازی کارکنان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی صبح امروز (چهارشنبه 28 آذر) در سالن قصر شیرین موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد. سرهنگ «حمید حیدری» رئیس مرکز توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی و ماهواره‌ای در ابتدای این کارگاه با اشاره به نقش و اهمیت فضای مجازی در جامعه کنونی و ضرورت نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این فضا، بیان کرد: لازم است در این خصوص با همکاری فعالان فضای مجازی، گروه‌های مردم نهاد، نهاد و سازمان‌های مختلف، حرکت گسترده‌ای صورت بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: این مرکز فعالیت‌های مختلفی در حوزه فضای مجازی، بازی‌های رایانه‌ای، نرم افزارهای تلفن همراه و مجازی سازی مراکز فرهنگی دفاع مقدس انجام داده که باید توسعه یابد.

سردار هاشمی دانا معاون روابط عمومی، تبلیغات و امور بین الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز با حضور در این کارگاه، بر ضرورت فعالیت بنیاد در فضای مجازی تاکید کرد.

این کارگاه که در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود، نمایندگان سازمان‌ها، معاونت‌ها و ادارات کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با نحوه کار با پرتال جامع دفاع مقدس، شبکه‌های اجتماعی و ... آشنا خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار