فرمانده سپاه بوشهر:

بسیج زیربنای حرکت آگاهانه رزمندگان جبهه انقلاب اسلامی است

سردار «علی رزمجو» گفت: بسیج شتاب‌دهنده پویندگان و رزمندگان پرصلابت و همیشه در صحنه جبهه انقلاب اسلامی برای رسیدن به اوج قلّه‌های آزادگی، افتخار و حماسه است.
کد خبر: ۳۲۷۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸ - 12January 2019

بسیج زیربنای حرکت آگاهانه رزمندگان جبهه انقلاب اسلامیبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، در همایش فرماندهان این سپاه که با عنوان «همایش حماسه بصیرت و حضور انقلابی» در حسینیه «عاشقان ثارالله» بوشهر برگزار شد، اظهار داشت: بسیج زیربنای حرکت آگاهانه رزمندگان جبهه انقلاب اسلامی است.

وی گفت: بسیج شتاب‌دهنده پویندگان و رزمندگان پرصلابت و همیشه در صحنه جبهه انقلاب اسلامی برای رسیدن به اوج قلّه‌های آزادگی، افتخار و حماسه است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تفکّر بسیجی را شامل عمل به هنگام در راه تکلیف‌رایی برای رسیدن به پیروزی‌­های بلندتر انقلاب اسلامی دانست و گفت: این تفکّر بر مدار روحیّه شهادت­‌طلبی و ولایت‌مداری در کارنامه درخشان خود همچنان با افتخار و عزّت به پیروزی‌های خود ادامه می‌­دهد و مبارزه و شهادت بسیجیان، الهام‌بخشی و شورانگیزی خاصی را در مقیاس جهانی بر سایر مجاهدان به منصه ظهور گذاشته است.

سردار رزمجو افزود: تفکّر بسیجی باعث صدور انقلاب اسلامی برای ملّت‌های آزاده و آزادی‌خواهی هم شده است و انقلاب اسلامی را کانون صدور تفکّر مبارزه با زور، ظلم و استکبار کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها