به همت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی؛

خانواده شهدا و حماسه‌سازان جنگ تحمیلی تقدیر می‌شوند

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی از خانواده شهدا و حماسه‌سازان جنگ تحمیلی در نخستین همایش دانش‌آموختگان مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی تجلیل می‌کند.
کد خبر: ۳۲۷۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳ - 13January 2019

مرکز گسترش از خانواده شهدا و حماسه‌سازان جنگ تحمیلی تقدیر می‌کندبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، به پاس چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی از خانواده شهدا و حماسه‌سازان جنگ تحمیلی در نخستین همایش دانش‌آموختگان مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی تجلیل می‌کند. 

این مراسم که عصر فردا (دوشنبه 24 دی‌ماه 97) در موزه سینما برگزار شده و سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد با اهدای لوح سپاس و هدیه، از خانواده شهید فرامرز بهمنی و شهید سیدمهدی امیرفضلی، از شهدای گرانقدر فارغ‌التحصیل مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی تقدیر می‌کند.

تجلیل مدیرعامل مرکز گسترش از 9 ایثارگر فارغ‌التحصیل مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی که در عرصه‌ی سینما حضور موثر داشتند، از دیگر برنامه‌های این همایش است. این افراد عبارتند از: همایون علیخانی، رسول بابارضا، مجید کاظمی، مجتبی دهقانی، دکتر محسن موسویان، غلامرضا کیخواه‌آریا، محمود مطهر، مهدی خواجه‌حسینی و علی کوهستانی،

نخستین همایش دانش‌آموختگان مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی، طی روزهای یکشنبه 23 دی در خانه سینما و دوشنبه 24 دی‌ در موزه سینما برگزار می‌شود. هدف این گردهمایی مروری بر فعالیت‌های آموزشی و عملکرد دانش‌آموختگان این «مرکز» در دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران در سراسر کشور و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و دستاوردها و موفقیت‌های آنان در تولید فیلم‌های کوتاه، مستند و بلند اعلام شده است.

مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی از سال 1361 با استفاده از اساتید مجرب طی هشت سال، به جذب و آموزش دانشجویان سینما همت گماشت. دانش‌آموختگان این «مرکز» تاکنون در حوزه‌ی فیلم کوتاه، بلند و مستند جوایز متعددی از جشنواره‌های داخلی و خارجی کسب کرده‌اند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار