استقبال چشمگیر هنرمندان از پنجمین جشنواره هنر مقاومت

مدیر روابط عمومی پنجمین جشنواره هنرمقاومت استقبال هنرمندان رشته‌های مختلف هنر‌های تجسمی از جشنواره پنجم هنرمقاومت را بی‌سابقه و چشمگیر توصیف کرد.
کد خبر: ۳۲۷۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱ - 14January 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، امین صافی زاده مدیر روابط عمومی این جشنواره با اعلام این خبر اظهار داشت: با وجود اینکه بخش‌های متعدد و مختلفی در جشنواره داریم و با عنایت به اینکه دوره پنجم جشنواره هنرمقاومت با شکل و سیاق به روز‌تر و مدرن‌تری برگزار می‌شود استقبال از این جشنواره تا کنون به حمدالله عالی بوده است.

وی افزود: ما در این جشنواره قرار بود که به یمن و میمنت چهلمین سال پیروزی انقلاب در هر بخش 40 اثر رابرای نمایشگاه انتخاب کنیم، اما از لحاظ کمی و کیفی با آثاری مواجه شدیم که مجبور شدیم در کمال مسرت و خوشحالی در برخی بخش‌ها از این موضوع صرف نظر کنیم و در اکثر بخش‌ها آثار منتخب بیشتری را در نمایشگاه و اکران اثار برای عموم مردم داشته باشیم.

صافی زاده گفت: تاکنون در 10 بخش جشنواره هنرمقاومت آثار زیادی به دبیرخانه رسیده است که به نسبت ادوار گذشته رشد بسیار بالایی را شاهد هستیم که این امر توجه و دغدغه هنرمندان کشور را به ارمان‌ها و مسائل مبتلابه انقلاب اسلامی پس از گذشت چهار دهه به منصه ظهور می‌رساند.

وی افزود: تاکنون داوری‌های اولیه بخش‌های 10گانه به اتمام رسیده است و تیم داوری مراحل پایانی و نهایی انتخاب آثار را می‌گذرانند که ان‌شاءالله در آینده‌ای نزدیک و با حضور اصحاب رسانه که تاکنون یاوران ما در این جشنواره بوده اند جزئیات بیشتری از ارسال آثار و مراحل پایانی جشنواره را در اختیار علاقمندان این جریان عظیم فرهنگی قرار خواهیم داد.

آثار برگزیده در نمایشگاه اصلی جشنواره در معرض دید عموم علاقمندان قرار داده خواهد شد و از نفرات برتر در مراسم اختتامیه جشنواره تقدیر و تشکر خواهد شد.

انجمن هنر‌های تجسمی انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح بهمن ماه سال جاری مرحله نهایی پنجمین جشنواره هنرمقاومت را با دبیری مسعود نجابتی و در ده بخش کارتون و کاریکاتور، عکس، طراحی صنعتی، تایپو گرافی، پرچم و کتیبه، تصویر سازی، گرافیک متحرک، نقاشی دیجیتال، پوستر، تبلیغات شهری و بخش ویژه علمی پژوهشی در تهران برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها