سردار نوری‌نژاد در گفت‌وگو با دفاع پرس عنوان کرد؛

ارائه خدمات به مردم در کوتاه‌ترین زمان توسط ناجا

معاون هماهنگ‌کننده ناجا خوداتکایی، خودباوری و تکیه بر توان داخلی را از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: در گذشته مردم برای دریافت خدمات باید روز‌ها منتظر می‌ماندند، اما امروز در کوتاه‌ترین زمان خدمات دریافت می‌کنند.
کد خبر: ۳۳۲۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۰ - 11February 2019

امروز به برکت انقلاب مردم در کوتاه‌ترین زمان خدمات انتظامی دریافت می‌کنند/ خوداتکایی، خودباوری و تکیه بر توان داخلی سه دستاورد مهم انقلاب اسلامی استسردار «محمدعلی نوری‌نژاد» معاون هماهنگ کننده ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به نمایشگاه ملی دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار داشت: نمایشگاه‌هایی که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، مصلی امام خمینی (ره) و فرودگاه مهرآباد تشکیل شده است، نماد کوچکی از دستاورد‌های ایران در حوزه‌های دفاعی، امنیتی و خدمات‌رسانی است.

وی ادامه داد: اصلی‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی خوداتکایی، خودباوری و اتکا به توان داخلی است؛ زیرا هر جا که به توان داخلی اتکا کردیم، موفق و سربلند بودیم.

معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به اینکه دفاع مقدس مدل موفق تکیه بر توان داخلی بود، گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس ما با تکیه بر ظرفیت جوانان و حفظ وحدت و انسجام توانستیم پیروز شویم.

سردار نوری‌نژاد افزود: در طول دفاع مقدس کشور‌ها از فروش سیم‌خاردار به ما امتناع می‌کردند، اما امروز ما با تلاش و اتکا به جوانان، موشک‌های با دقت بسیار بالا ساخته‌ایم.

وی با بیان اینکه در دوران حکومت پهلوی برخی از تجهیزات وجود داشت، اما استفاده از آن‌ها به دست مستشاران خارجی امکان‌پذیر بود، خاطرنشان کرد: امروز ما بهترین سلا‌ح‌ها را خودمان می‌سازیم و هر موقع بخواهیم می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم.

معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به خدمات پلیس به مردم گفت: در گذشته مردم برای دریافت خدمات باید به پلیس مراجعه می‌کردند، اما امروز می‌توانند از طریق اینترنت و تلفن با پلیس در ارتباط باشند و خدمات دریافت کنند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در گذشته مردم برای دریافت خدمات باید روز‌ها منتظر می‌ماندند، اما امروز در کوتاه‌ترین زمان خدمات دریافت می‌کنند، به عنوان مثال گذرنامه طی ۴۸ ساعت تحویل مردم می‌شود.

سردار نوری‌نژاد با اشاره به اینکه نمایشگاه ملی دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نشان‌دهنده خدمت بی‌منت به مردم است، گفت: امروز با راه‌اندازی مرکز مطالعات راهبردی در یگان‌های نیرو‌های مسلح، برای سال‌های آینده تصمیم‌گیری می‌شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها