معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان:

ملت ایران با پیروزی انقلاب اسلامی باعث بیداری اسلامی شده است

حجت‌الاسلام «علی‌اکبر سایری» گفت: ملت ایران در چهل سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور با صلابت خود بار دیگر عزت، قدرت و اقتدارش را به رخ جهانیان کشید و به دشمنان داخلی و خارجی گفت: به دنبال توطئه نباشید چرا که مردم ما حضور پرشور در همه صحنه‌ها دارند.
کد خبر: ۳۳۲۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰ - 11February 2019

ملت ایران با پیروزی انقلاب اسلامی باعث بیداری اسلامی و جهانی شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «علی‌اکبر سایری» معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان در جمع مردم دامغان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن این شهر، بابیان اینکه دشمنان اسلام هراسی به راه انداختند و به دنبال اسلام‌ستیزی هستند و با این کار خود می‌خواهند با دین و مبانی دینی اسلام مقابله کنند، اظهار داشت: دشمن به دنبال تضعیف باورهای دینی جوانان ایران اسلامی است.

وی بابیان اینکه شرایط امروز مانند جنگ احزاب است چراکه از داخل و بیرون کسانی به جنگ دامن می‌زنند، افزود: اگر ما پیرو مکتب حضرت زهرا (س)، امام حسین (ع)، امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم باید بدانیم که برای دفاع از دین و ارزش‌های اسلامی و خون پاک شهدا می‌بایست ایستادگی کرد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان بابیان اینکه یکی از دلایل دشمنی استکبار جهانی و آمریکا با ایران اسلامی به‌واسطه این است که ما رژیم صهیونیستی را هرگز به رسمیت نمی‌شناسیم و از فلسطین حمایت می کنیم، ابراز کرد: ما اسرائیل را یک غده سرطانی در منطقه می دانیم.

سایری گفت: دشمنان ایران به ویژه آمریکا علیه نظام و مردم ایران خیانت‌های متعددی را روا داشته‌اند اما امروز بعضی‌ها زمزمه می‌کنند که چرا مرگ بر آمریکا و برای چه با آمریکا دشمنی داریم و باید در جواب این افراد گفت آمریکا دشمنی اش را با نظام اسلامی و ایران همواره ادامه داده است.

وی با بیان اینکه ملت ایران از دشمنی ترس واهمه‌ای ندارد چرا که ملت ما روز به روز مقاوم‌تر و مستحکم‌تر می شود، ابراز کرد: ملت ایران با انقلاب اسلامی خود نظام استکباری زیر سوال بردند و حتی امروز فرهنگ غرب را نیز به چالش کشیده است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه ملت ایران با پیروزی انقلاب اسلامی باعث بیداری اسلامی و جهانی شده است، افزود: ملت ایران در چهل سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور با صلابت خود بار دیگر عزت، قدرت و اقتدارش را به رخ جهانیان کشید و به دشمنان داخلی و خارجی گفت به دنبال توطئه نباشید چرا که مردم ما حضور پرشور در همه صحنه ها دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها