سردار فرجیان‌زاده در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

اندیشه‌های انقلاب اسلامی به‌عنوان یک گفتمان برتر در جهان مطرح است

جانشین معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران گفت: امروز اندیشه‌های انقلاب اسلامی و مکتب امام (ره) نه‌تنها در منطقه، بلکه در جهان به‌عنوان یک گفتمان برتر و آزادی‌ساز مطرح است.
کد خبر: ۳۳۲۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵ - 11February 2019

امروز اندیشه‌های انقلاب اسلامی و مکتب امام (ره) در جهان مطرح استسردار «سعید فرجیان‌زاده» جانشین معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به بازدید خود از نمایشگاه ملی دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار داشت: ۴۰ سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد و در این سال‌ها انقلاب توانسته است در برابر همه توطئه‌ها و دشمنی‌ها ایستادگی و مقاومت کند.

وی ادامه داد: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی و تأثیرگذاری آن بر منطقه و جهان است.

سردار فرجیان‌زاده گفت: امروز اندیشه‌های انقلاب اسلامی و مکتب امام (ره) نه‌تنها در منطقه، بلکه در جهان به عنوان یک گفتمان برتر و آزادی‌ساز مطرح است.

جانشین معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران افزود: امروز فرهنگ انقلاب اسلامی توانسته جهان را تحت تاثیر قرار دهد و تاریخ بشریت را در جهت اهداف والای انسانی تغییر دهد.

وی با بیان اینکه ما امروز در عرصه‌های نظامی، فرهنگی، علمی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی توانسته‌ایم گام‌های بلندی برداریم، خاطرنشان کرد: امروز ما در حوزه‌های دفاعی به عنوان قدرت منطقه‌ای مطرح هستیم؛ در بخش علم و علوم پیشرفته دنیا مقام‌های شایسته‌ای در منطقه و دنیا داریم.

سردار فرجیان‌زاده بیان کرد: در حوزه پزشکی و علوم پایه توانسته‌ایم به مقام‌های بالایی برسیم و امروز نظام جمهوری اسلامی ایران بزرگترین قدرت در منطقه است.

جانشین معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه زمانی این کشور تحت سلطه آمریکا بود، گفت: امروز نظام اسلامی به پشتوانه ملت و رهبری ولی فقیه به عنوان قدرت برتر در منطقه حضوری مؤثر دارد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها