تجلیل از «سنگری» و «موسی حقانی» در طرح ملی «چهل قلم»

در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به همت کتابخانه‌های عمومی استان تهران طرح «چهل قلم» با تجلیل از «محمدرضا سنگری» و «موسی حقانی» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۳۲۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴ - 12February 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، در آستانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و به منظور پاسداشت خدمات فرهنگی نویسندگان متعهد و انقلابی، طرح «چهل قلم» با تجلیل از محمدرضا سنگری و موسی حقانی، از نویسندگان برجسته حوزه تاریخ در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی «سیدمرتضی» تهران برگزار خواهد شد.

طرح ملی «چهل قلم» به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با هدف افزایش آشنایی عموم مردم و مسئولان با نویسندگان در تمامی استان‌های کشور با حضور شخصیت‌های برجسته، نویسندگان منتخب، اهالی فرهنگ و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی اجرا می‌شود و در قالب این طرح، ۴۰ تن از نویسندگان برجسته در حوزه‌های مختلف در ۳۱ استان کشور مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

مراسم تجلیل از محمدرضا سنگری و موسی حقانی روز چهارشنبه، ۲۴ بهمن ۱۳۹۷، ساعت ۹ صبح، با حضور مسئولان و فرهیختگان در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی سیدمرتضی شهر تهران به نشانی خیابان مولوی، خیابان تختی، کوچه جعفری، گودباغچالی، کتابخانه عمومی سیدمرتضی برگزار خواهد شد.

در پایان این مراسم از دو عنوان کتاب «قلم‌های قد بلند» اثر محمدرضا سنگری «آخرین شاه آخرین دربار» اثر موسی حقانی رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار