سردار عامری:

حضور ۳۵ رسانه خارجی برای پوشش خبری نمایشگاه/ انعکاس تبلیغاتی نمایشگاه در سطح منطقه بیش از انتظار بود

رییس ستاد نمایشگاه ملی دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اشاره به شرکت ۳۵ گروه رسانه‌ای از کشور‌های منطقه برای پوشش خبری نمایشگاه، گفت: انعکاس تبلیغاتی نمایشگاه ملی دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در سطح منطقه بیش از انتظارات ما بود.
کد خبر: ۳۳۲۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷ - 12February 2019

انعکاس تبلیغاتی نمایشگاه در سطح منطقه بیش از انتظار بود/ حضور ۳۵ رسانه خارجی برای پوشش خبری نمایشگاهبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار داوود عامری رییس ستاد نمایشگاه ملی دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در مراسم اختتامیه این نمایشگاه که عصر امروز در سالن خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: نمایشگاه ملی دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برابر مصوبه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و هیئت عالی سیاستگذاری نیروهای مسلح با هدف ارائه و بازنمایی دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در مدت ۱۰ روز برگزار شد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از روز دهم بهمن ماه کار خود را با مشارکت چهل و پنج دستگاه آغاز کرد، افزود: مردم شریف و انقلابی نیز در مدت ۱۲ روز از این نمایشگاه بازدید کردند که طبق شمارش سیستمی ۱۲۶ هزار و ۹۰۰ نفر در طول این ۱۲ روز از نمایشگاه بازدید داشتند.

سردار عامری گفت: نمایشگاه ملی دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در یک محیطی ۷۰ هزار متر مربعی ایجاد شده و ۱۵ هزار متر مربع آن، فضای سرپوشیده‌ای بود که ۱۲۰ غرفه در آن اختصاص داده شد تا به ارائه و بازنمایی هزار دستاورد انقلاب اسلامی بپردازند.

وی ادامه داد: با ایجاد این نمایشگاه انتظار داشتیم که شرایط برای ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی و انعکاس آن در خبرگزاری‌های داخلی و خارجی ایجاد شود، اما با توجه به همکاری‌های دستگاه‌های مختلف توانستیم به چیزی فراتر از هدف‌گذاری‌هایمان دست یابیم.

رییس ستاد نمایشگاه ملی دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اشاره به شرکت ۳۵ گروه رسانه‌ای از کشورهای منطقه برای پوشش خبری نمایشگاه، گفت: انعکاس تبلیغاتی نمایشگاه ملی دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در سطح منطقه بیش از انتظارات ما بود.

سردار عامری با اشاره به ارائه بیش از هزار دستاورد انقلاب اسلامی در این نمایشگاه گفت: بسیاری از کارشناسان و رسانه‌های جمعی از ارائه دستاورد‌های گسترده انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف علمی، دفاعی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی که در نمایشگاه‌های چهارگانه تهران ارائه شده بود ابراز شگفتی کردند.

وی در خصوص فعالیت‌های فرهنگی و جنبی این نمایشگاه گفت: در خلال برگزاری این نمایشگاه برگزاری همزمان جشنواره «عیار مقاومت» را نیز داشتیم که طی آن ضمن نمایش فیلم‌های مستند جبهه مقاومت، بحث تحلیل منطقه را به‌صورت کشور به کشور و حوزه به حوزه انجام داده که خوشبختانه بازتاب خوبی را در پی داشت.

رییس ستاد برگزاری نمایشگاه ملی دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس عنوان کرد: همچنین برگزاری همزمان جشنواره «تئاتر موزه‌ای» را با شرکت ۲۷ گروه و ۷۰ اجرا داشتیم که در حوزه غنا بخشی به بخش فرهنگی نمایشگاه انجام شد.

وی برگزاری ۳۰ نشست تخصصی با حضور کارشناسان و اصحاب رسانه را یکی دیگر از اقدامات ارزشمند و جنبی این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: در خلال برگزاری این نشست‌ها به سوالات و ابهامات افراد پاسخ داده شد.

سردار عامری در پایان افزود: برگزاری همزمان چهار نمایشگاه هنری در گالری‌های مختلف نمایشگاه ملی دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در راستای معرفی آثار فرهنگی انقلاب اسلامی از دیگر فعالیت‌های جنبی این نمایشگاه بود که مورد توجه علاقمندان قرار گرفت.

در ادامه این مراسم، سردار کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سخنانی از سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رییس ستاد کل نیروهای مسلح به دلیل محول کردن مسئولیت اجرایی این نمایشگاه به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تقدیر و تشکر کرد.

وی همچنین در ادامه از همه عوامل اجرایی نمایشگاه ملی دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، به ویژه «جعفری» مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همه کارکنان این سازمان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/۲۲۱

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار