مجتهدزاده در همایش «فصل رویش»:

رویش‌های انقلاب اسلامی بیش از ریزش‌های آن است

رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: حضور چشمگیر دختران و زنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی نشان از رویش‌های معجزه‌گون انقلاب اسلامی است که بسیار بیشتر از ریزش‌هاست.
کد خبر: ۳۳۳۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵ - 17February 2019

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، همایش فصل رویش و آیین رونمایی از ۴۰ عنوان کتاب صوتی با موضوع نقش زنان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس صبح امروز (۲۸ بهمن) در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.

مریم مجتهدزاده رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس اظهار داشت: بعد از ۴۰ سال وقتی صحبت از رویش می‌کنیم، از معجزه انقلاب اسلامی حرف می‌زنیم که بخش قابل توجه این معجزه‌ به حضور دختران جوانی برمی‌گردد که جنگ تحمیلی و مبارزات انقلاب اسلامی را درک نکردند. تجلیل از ۴۰ زن الگو و موفق نشان از برکات انقلاب اسلامی است. همسر بلباسی شهید مدافع حرم با حضور فعال در عرصه اجتماعی و فرهنگی از الگوهایی هستند که نمی‌توان از کنار آن‌ها گذشت. حتی مادران شهدای مسیحی در حفظ انقلاب اسلامی نقش اساسی داشتند که فرزندانشان داوطلبانه به جبهه رفتند.

وی در ادامه گفت: حضرت زینب (س) صاحب بصیرتی است که این بصیرت در دختران ایثارگران دیده می‌شود. این رویش‌ها نشان از پویایی انقلاب اسلامی است. در این برنامه سعی کردیم تا قدردان گوشه‌ای از زحمات زنانی باشیم که در مسیر انقلاب حرکت و خدمت می‌کنند. بدانیم که امید رهبری به شماست و باید سعی کنید که زمینه ساز قیام حضرت امام زمان باشیم.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار