همایش مادران فاطمی در اراک برگزار شد

همایش مادران فاطمی با هدف گرامیداشت یاد و خاطره مادران شهدا و تکریم از مادران شهدای مدافع حرم و وطن در استان مرکزی برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۵۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰ - 27February 2019

«فاطمه محمدمیرزایی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در اراک، اظهار داشت: همایش مادران فاطمی با هدف گرامیداشت یاد و خاطره مادران شهدا و تکریم از مادران شهدای مدافع حرم و وطن با حضور فرماندهان و اعضای شورای پایگاه‌های مقاومت بسیج در سالن همایش های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی برگزار شد.

این مسئول گفت: در این همایش از مادران شهدای مدافع حرم بخصوص مادر شهید مدافع حرم «سعید مسلمی» تقدیر شد و سخنرانی با موضوع تبیین الگوی زن در خانواده و اجتماع با تاسی از حضرت زهرا (س) توسط خانم «ماستری» از مشاورین خانواده استان انجام شد.

وی تصریح کرد: در ادامه برنامه تکریم بانوان و آقایان با تقدیم شاخه گل، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی، برپایی نمایشگاه آثار فیزیکی شهدا و اسناد و مدارک دفاع مقدس و جشن بزرگداشت مقام حضرت زهرا (س) و روز زن در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی انجام شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار