بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/ 153

سیف: برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در 5 استان همزمان با هفته بسیج

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین گفت: علاوه بر برگزاری مرحله سوم رزمایش الی بیت المقدس یک اردوکشی سراسری با عنوان حماسه شکوه مقاومت با حضور تمامی گردان‌های سازمان رزمایش بسیج در سطح کشور به نمایش خواهیم گذاشت.
کد خبر: ۳۳۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵ - 13November 2014

سیف: برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در 5 استان همزمان با هفته بسیج

سردار سرتیپ دوم نصرت الله سیف معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین در گفتوگو با خبرنگار دفاع پرس مستقر در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها گفت: در سال 90 شاهد فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر ارتقای جنبه رزمی بسیج بودیم لذا در همین راستا با یک همت بلند گردانهای واکنش سریع بیت المقدس را راه اندازی کردیم.

وی افزود: با راهاندازی این گردانها تهدیدات نوین دنیای استکبار را احصا کرده و گردانهای بسیج را براساس تهدیدات نرم، نیمه سخت و سخت سازماندهی و ارتقا دادیم.

معاون عملیات بسیج در ادامه با اشاره به اهداف برگزاری رزمایشهای الی بیت المقدس اظهار کرد: ارتقای توان رزمی، ارتقای سطح بازدارندگی و اصلی ترین هدف از این رزمایش ها آزادسازی قدس شریف از سیطره رژیم منحوس صهیونیستی است.

وی با بیان این که در سال جاری سطح سازمان رزم گردانهای بسیج را سه برابر سال اول (90) ارتقا دادیم، افزود: در ادامه رزمایشهای بیت المقدس که امسال در هشت استان برگزار شده است، فردا در استان مازندران رزمایشی را خواهیم داشت.

وی در خصوص برنامههای این سازمان در هفته بسیج گفت: در 30 آبان ماه مصادف با آغاز هفته بسیج سومین مرحله از رزمایش الی بیت المقدس را در استانهای خوزستان و ایلام برگزار نموده و در انتهای هفته این رزمایش در استان های البرز، گیلان و بوشهر برگزار می شود.

سردارسیف در این رابطه افزود: همچنین علاوه بر برگزاری این رزمایش ها یک اردوکشی سراسری با عنوان حماسه شکوه مقاومت با حضور تمامی گردانهای سازمان رزمایش بسیج اعم از گردانهای عاشورا، الزهرا، بیت المقدس و کوثر در سطح کشور به نمایش خواهیم گذاشت.

وی در پایان آخرین برنامه هفته دفاع مقدس تجلیل از فرماندهان بسیج دوران دفاع مقدس و اهدای نمادین پرچم مقاومت از فرماندهان قدیمی به دست فرماندهان جوان عنوان کرد.

انتهای پیام / م.ک

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار