نامزد صلح نوبل:

هر کسی در آمریکا از اسرائیل انتقاد کند از بین می‌رود

افسر پیشین سازمان سیا معتقد است صهیونیست‌ها در دولت، جامعه و اقتصاد آمریکا رسوخ کرده‌اند و کنترل بسیاری از نهاد‌های آمریکا را در دست دارند.
کد خبر: ۳۳۶۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶ - 06March 2019

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس به نقل از مهر، «رابرت استیل» نامزد جایزه صلح و افسر پیشین سازمان سیا معتقد است صهیونیسم که مفهومی متفاوت از یهودیت است در تمامی لایه‌های آمریکا حتی کاخ سفید نفوذ کرده و کنترل بسیاری از نهاد‌ها را به دست گرفته است. مبارزه با نفوذ آن به دلیل گستردگی آن بسیار پیچیده است. هرچند در سال‌های اخیر بسیاری از جمله «ایلهان عمر» و «سینتیا مک کینی» دست به افشا گری‌هایی علیه این رژیم زده‌اند، ولی در مسیر خود با دسیسه چینی‌های بسیاری مواجهه شده‌اند.

متن کامل گفتگو با «رابرت استیل» در ادامه آمده است.

شما مقاله‌ای با عنوان «ایلهان عمر» همان «سینتیا مک کینی» است؟: آیا انگل صهیونیسم این بار از بین می‌رود؟» در ۱۸ فوریه ۲۰۱۹ در «امریکن هرالد تریبون» چاپ کرده بودید. پس از آن «ایلهان عمر» به صحبت علیه رژیم صهیونیستی مبنی بر در دست گرفتن کنگره آمریکا توسط این رژیم ادامه داد و اکنون از دو نظر مورد حمله قرار گرفته است: از نظر وجود معترضان و بیاناتی که او را به مرتبط بودن با حملات یازده سپتامبر متهم می‌کنند و به وسیله اعضایی از کنگره که او را به ضد یهودی بودن و حتی «خیانت» متهم می‌کنند. پاسخ شما به این واکنش چیست؟

اگر به طور ساده بخواهم صحبت کنم هر کس بر علیه «ایلهان عمر» صحبت می‌کند در واقع عامل ثبت نشده قدرت‌های خارجی است. این در آمریکا یک اقدام مجرمانه است، ولی قانون برای نمایندگان کنگره اجرا نمی‌شود.

تقریباً تمام نمایندگان کنگره توسط رژیم صهیونیستی مورد اخاذی قرار گرفته‌اند یا به آن‌ها رشوه داده شده است. دو مقاله درباره این مسأله منتشر شده‌اند که ارزش خواندن دارند، یکی در «پلیتکو» و یکی در «یو اس‌ای تودی». به نظر می‌رسد هر دو توسط «کمیته روابط عمومی آمریکا و اسرائیل» نوشته شده‌اند و بلافاصله توسط این عاملان غیر رسمی رژیم صهیونیستی منتشر شده‌اند.

این خیلی عجیب است که یک شخصیت شناخته شده در آمریکا صریحاً درباره اینکه اقتصاد، دولت و جامعه آمریکا تحت کنترل رژیم صهیونیستی است صحبت کند. به عنوان اولین کسی که علیه اعمال کنترل رژیم صهیونیستی بر کنگره صحبت کرد تجربه شخصی در این مورد دارید؟

خیلی خوشحالم که این سوال را پرسیدید، چون به من اجازه می‌دهد به دو نکته اشاره کنم. اول اینکه من مانند بسیاری از آمریکاییان از اینکه رژیم صهیونیستی کنترل آمریکا را در اختیار دارد بی اطلاع بودم، البته رژیم صهیونیستی را با یهودیان اشتباه نگیرید.

من نیز تا زمانی که شخصاً توسط رژیم صهیونیستی مورد حمله قرار نگرفته بودم مطلع نبودم تا آنکه سایت جنبشی را برای اصلاح انتخابات سراسری پایه گذاری کردم (UNRIG#) و آنجا فهمیدم گستره قدرت آن‌ها چقدر است.

هر کسی که آن‌ها را به چالش بکشند از بین خواهند برند، «ایلهان عمر» بسیار شجاعانه و صادقانه این کار را انجام می‌دهد. در واقع این حمله صهیونیست‌ها بر من بود که مرا یک شبه به یک منتقد علنی آن‌ها در آمریکا تبدیل کرد.

من در جریان تشخیص صهیونیسم و یهودیت کمکی نداشتم؛ صهیونیسم نیروی شیطانی مساوی نسل کشی، تبعیض نژادی و دولت مافیایی در اسرائیل است و یهودیت دینی است که باید مورد احترام قرار گیرد.

در گذشته صهیونیسم با کارت هولوکاست بازی می‌کرد و بعد عنوان کرد صهیونیسم نتیجه گرایش‌های ضد یهودی است. صهیونیست‌ها و یهودیان یکی نیستند و امروزه همه در آمریکا این را می‌دانند. این همچنین باعث شد من از نزدیک شاهد کنترل صهیونیست‌ها بر سایت آمازون در ممنوع کردن کتاب‌ها باشم، این کنترل در زمینه سانسور بر فیسبوک، گوگل، توئیتر و یوتیوب هم اعمال می‌شود.

در آن‌ها دخل و تصرف می‌شود و در واقع آن‌ها وسیله‌ای برای ترور عقایدی هستند که گفته‌های مقامات رسمی را زیر سوال می‌برند. آن‌ها همچنین هزینه سایتی که طرفدار جنبش‌های تحریک آمیز علیه ترامپ بود را هم تأمین می‌کردند.

شما به نویسنده یکی از رسانه‌ها که مقالاتی علیه «ایلهان عمر» نوشته است نامه سرگشاده‌ای نوشته‌اید و در آن هفت نکته در مورد رژیم صهیونیستی را ذکر کرده‌اید. ممکن است آن‌ها را به طور خلاصه برای ما بگویید؟

هر کسی در آمریکا که ادعا می‌کند ضد صهیونیسم ضد یهودی هم هست عامل پنهان یک قدرت خارجی است. ضد صهیونیسم به معنی مخالفت با نسل کشی، تبعیض نژادی و حکومت مافیایی اسرائیل است که از تروریسم، اعدام، شکنجه و دیکتاتوری حمایت می‌کند. همه آن‌ها باید بازجویی شوند و به علت خیانت محکوم شوند. این پروسه با افرادی، چون «چاک شومر»، «دبی واسرمن» «شولتز» و اخیراً «الیون انگل» آغاز شده است.

چه بر سر «ایلهان عمر» به عنوان نماینده مسلمانی که حقیقت را به سران قدرت گفته و درباره نفوذ اسرائیل در ساختار قدرت آمریکا سخن رانده است می‌آید؟

این یک سوال مهم است که آمریکا با آن رو به روست، به ویژه که در حال آماده شدن برای انتخابات ۲۰۲۰ نیز هستیم. «سینتیا مک‌کینی» شش بار موفق شد رژیم صهیونیستی را شکست دهد - او شش بار توسط رژیم صهیونیستی هدف جنایات تبعیض نژادی و مالی قرار گرفت.

«ایلهان عمر» از این نظر که جثه ظریف‌تری دارد بیش از او آسیب پذیر است - ما بیش از آنکه مسلمان داشته باشیم سیاهپوست داریم. هرچند زمانه تغییر کرده است. اگر و تنها «اگر» «ایلهان عمر» بتواند مقاومت کند و اجازه ندهد آن‌ها در او نفوذ کنند و اگر ترامپ کاخ سفید را از «جرد کوشنر»، «جان بولتون» و «الیوت آبراهام» پاک می‌کرد و از «شلدون ادلسون» دوری می‌کرد آنگاه می‌توانست احترام و رأی همه آن‌هایی که از نفوذ مرگبار رژیم صهیونیستی در اقتصاد (از طریق جاسوس‌های سایبری)، دولت (از طریق مطرح کردن جنگ به عنوان یک عامل کنترل) و جامعه (از طریق عادی ساختن رشوه، اخاذی، روابط جنسی با افراد زیر سن قانونی و برانداختن ارزش‌های خانوادگی و فرهنگی) متنفرند را جلب کند.

آنگاه «ایلهان عمر» سخنگوی آینده کاخ سفید و نماینده بلوغ آمریکا می‌شد، آمریکایی که برای مهاجرانش ارزش قائل است.

من اینجا می‌گویم که معتقدم «ایلهان عمر» بی تجربه است و کارمندان او توسط تحت نفوذ «کمیته روابط عمومی آمریکا و اسرائیل» هستند. اگر نگوییم بیشتر، حداقل دو نفر از کسانی که برای او کار می‌کنند با این کمیته نوعی رابطه مالی دارند یا توسط نهاد‌های دست نشانده موساد مورد اخاذی قرار گرفته‌اند یا به آن‌ها رشوه داده می‌شود.

هرکس که به او می‌گوید باید معذرت خواهی کند و از گفتن حقیقت سر باز زند به نظر من عامل قدرت‌های خارجی است و باید برای بازجویی به پلیس فدرال آمریکا تحویل داده شود. مطمئناً او نباید کسانی که مدافع رژیم صهیونیستی و عامل پنهان آن در آمریکا هستند را استخدام کند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار