وصیت‌نامه پاسدار شهید محسن آگاهی/ توصیف شهادت از نگاه یک شهید

پاسدار شهید «محسن آگاهی» در وصیت‌نامه خود آورده است: «همانطور که می‌دانید فقط بعد از شهادت است که انسان نمی‌میرد ان‌شاءالله خدا پایان عمر همه ما را شهادت قرار دهد ان‌شاءالله».
کد خبر: ۳۳۷۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۰ - 14March 2019

به گزارش خبرنگار ساجد، پاسدار شهید «محسن آگاهی» در تاریخ ۲۰ شهریور ۱۳۴۲ در تهران چشم به جهان گشود. وی در تاریخ یکم فروردین ۱۳۶۳ در عملیات بدر منطقه طلائیه به درجه رفیع شهادت نائل آمد. پیکر این شهید والامقام پس از سال‌ها مفقود الاثری در تاریخ هشتم خرداد ۱۳۸۰ به میهن عزیزمان ایران بازگشت و در بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شد.

وصیت‌نامه پاسدار شهید محسن اگاهی/ بعد از شهادت انسان نمی‌میرد

در ادامه وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرحیم

یا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعی إِلى رَبِّکِ راضِیَةً مَرْضِیَّةً فَادْخُلی فی عِبادی وَ ادْخُلی جَنَّتی.‌

ای نفس آرام گیرنده بازگرد به سوی پروردگارت خشنود و پسندیده پس داخل شو در صف بندگانم و درآی در بهشتم.
قرآن کریم سوره والفجر آیه ۲۶ تا ۳۰

با یاد خدا و با نام خدا و با سلام و دورد به رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی و با سلام و دورد بیکران بر شما پدر و مادر عزیزم اکنون که کوله بار هجرت را بسته‌ام و آماده شده‌ام که در جهاد اصغر شرکت کنم.

امیدوارم که بتوانم آن گونه که اسلام می‌خواهد در جهاد اکبر پیروز شوم. پدر و مادر عزیزم آیا از اینکه موفق شده‌اید در دامن خود یک شهید پرورش بدهید و در راه الله نثارش کنید خشنود نیستید اگر جوابتان مثبت است درود خدا و رسول خدا بر شما باد پدر و مادر عزیزم باید مانند رهبر کبیر انقلاب صبر داشته باشید همان طور که امام بعد از شهادت فرزندش از خود استقامت نشان داد شما هم از خود استقامت نشان دهید.

هرگاه خواستید گریه کنید به خاطر سرور شهیدان امام حسین (ع) و به خاطر مظلومیت انقلابمان گریه کنید و همیشه دعایتان این باشد و از خداوند بخواهید که عمر اماممان طولانی‌تر گردد، زیرا اوست که تا ظهور مهدی (عج) می‌تواند این انقلاب را رهبری کند و ان‌شاء الله خداوند توفیقش دهد و ان‌شاءالله به شما هم توفیق دهد.

در اینجا باید متذکر شوم که مرگ سرنوشتی است که در پایان عمر همه انسان‌ها به سراغ آن‌ها می‌آید هرکس به نحوی، یکی به مرگ طبیعی و یکی غیر طبیعی و یکی با شهادت و همانطور که می‌دانید فقط بعد از شهادت است که انسان نمی‌میرد ان‌شاءالله خدا پایان عمر همه ما را شهادت قرار دهد ان‌شاءالله.

در خاتمه از شما می‌خواهم که از من یک قهرمان نسازید بلکه من یک قطره کوچک کوچک از این دریای بیکران هستم شاید هم کمتر به امید آن که خداوند متعال صبری عظیم به شما عطا فرماید و به امید پیروزی حق علیه باطل».

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار