ما پیروزیم-۳۸۴/ دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

مسجد جامع خرمشهر میزبان نمایش خیابانی «نسیم»

اجرای نخستین نمایش خیابانی راهیان نور در قالب سومین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور «هنر دفاع» پس از اجرا در یادمان شلمچه و موزه جنگ، در مجاورت مسجد جامع خرمشهر اجرا شد.
کد خبر: ۳۳۸۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵ - 22March 2019

به گزارش خبرنگار اعزامی دفاع‌پرس از خرمشهر، نمایش خیابانی «نسیم» به نویسندگی و کارگردانی حسام الدین شریعتمداری از شهرستان بروجرد استان لرستان با بازی حسام‌الدین شریعتمداری و عاطفه حبیبی با موضوع صبر و استقامت خانواده‌های ایثارگران میزبان کاروان‌های راهیان نور بود که با استقبال شهروندان خرمشهری و میهمانان نوروزی خرمشهر روبه رو شد.

مسجد جامع خرمشهر میزبان نمایش خیابانی «نسیم»

این نمایش پس از دو نوبت اجرا جهت کاروان راهیان نور در یادمان شلمچه و موزه دفاع مقدس خرمشهر، با یک نوبت اجرا در مسجد جامع خرمشهر به کار خود پایان داد.

مسجد جامع خرمشهر میزبان نمایش خیابانی «نسیم»

سومین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور با عنوان «هنر دفاع» از ۲۷ اسفند ۹۶ لغایت ۱۲ فروردین ۹۷ با حضور گروه‌های برگزیده تئاتر دفاع مقدس با دبیری علی‌اصغر جعفری رییس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس کشور و مجری طرح ودبیر اجرایی این رویداد به عهده مصطفی بوعذار هنرمند مدیرکانون تئاتر انقلاب و دفاع مقدس خوزستان می‌باشد.

مسجد جامع خرمشهر میزبان نمایش خیابانی «نسیم»

نمایش‌های «55 دقیقه» به کارگردانی مجتبی خلیلی از اصفهان، «هفت سین» به کارگردانی مالک آبسالان از ایلام، «دیروز تو، امروز ما» به کارگردانی معصومه عموری از خوزستان، «راز دیوان» به کارگردانی محمود عیسی‌پور از البرز که توسط هئیت کارشناسی و داوری برای حضور در سومین همایش انتخاب شده‌اند طی روز‌های آینده در این جشنواره اجرا خواهند شد.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار