با استقبال فرمانده نیروی زمینی سپاه؛

چهار مرزبان آزاد شده از دست تروریست‌های جیش‌الظلم به کشور بازگشتند

چهار مرزبان کشورمان که توسط تروریست‌های جیش‌الظلم به گروگان گرفته شده بودند طی مراسمی وارد تهران شدند.
کد خبر: ۳۳۸۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۹ - 22March 2019

چهار مرزبان آزاد شده از دست تروریست‌های جیش‌الظلم به کشور بازگشتندبه گزارش خبرنگار دفاعی‎امنیتی دفاع‌پرس، عصر امروز جمعه دوم فروردین سال ۹۸ چهار مرزبان کشورمان که توسط گروه تروریستی جیش‌الظلم در ۲۳ مهر ماه ۹۷ به همراه تعداد دیگری از مرزبانان در نقطه صفر مرزی میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان به گروگان گرفته شده بودند با حضور سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه و طی مراسمی وارد تهران شدند.

اسامی این چهار نفر عبارتند از: محمود هرمزی، پدرام موسوی، کیانوش بابایی و عبدالکریم شریفی.

این مرزبانان دومین گروه از مرزبانان ربوده شده هنگ مرزی میرجاوه در مهر سال گذشته هستند که با تلاش نیرو‌های امنیتی، اطلاعاتی و سیاسی آزاد می‌شوند.

به گفته سردار شریف سخنگوی سپاه، «هرچند گروهک‌های تروریستی در ابتدا درخواست‌های بسیار غیرمنطقی و نامعقولی مطرح کرد، اما به علت نزدیک شدن ما به مقر اصلی آنان و هماهنگی‌هایی که برای اقداماتمان به منظور آزادی مرزبانان صورت گرفت و نیز رایزنی‌های پاکستانی ها، آنان در یک مرحله ۵ نفر از مرزبانان و در این مرحله ۴ نفر را آزاد کردند و تلاش‌ها برای آزادی دو مرزبان دیگر ادامه دارد که حتما آنان نیز به آغوش خانواده هایشان بازخواهند گشت.»

بر اساس این خبر، ۲۴ مهر ماه و در پی خیانت عوامل نفوذی، ۱۲ تن از مرزبانان و بسیجیان بومی در نقطه صفر مرزی در جنوب شرق کشور ربوده شدند که ۵ تن آن‌ها در آذر ماه سال گذشته آزاد شدند. تلاش‌ها برای آزادی باقی اسرا ادامه دارد.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها