ما پیروزیم-۴۲۵/

نمایش خیابانی «۵۵ دقیقه» در یادمان شلمچه اجرا شد

گروه نمایشی «تجربه نو» درقالب سومین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور، نمایش خیابانی «۵۵ دقیقه» را در یادمان شلمچه تقدیم شهدای ورزشکار کشور کردند.
کد خبر: ۳۳۹۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷ - 25March 2019

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، گروه نمایشی «تجربه نو» استان اصفهان که با نمایش خیابانی «۵۵ دقیقه» منتخب حضور در سومین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور «هنر دفاع» حضور دارند؛ پس ورود به استان خوزستان و انجام نخستین اجرا در محل موزه خرمشهر در یادمان شلمچه با استقبال کاروان‌های راهیان نور روبه رو شدند.

این نمایش به نویسندگی و کارگردانی مجتبی خلیلی با موضوع شهدای فوتبالیست که بر اثر حملات هوایی دشمن در سال ۶۵ هنگام بازی تیم‌های فوتبال منتخب ایلام و منتخب چوار ایلام که منجر به شهادت ۱۵ نفر از جمله تعدادی بازیکن، کمک داور و تماشاگران به وقوع پیوست می‌پردازد که پیش از این در رویداد‌های ملی دیگر حضور داشته است.

نمایش خیابانی «۵۵ دقیقه» در یادمان شلمچه اجرا شد

نمایش خیابانی «۵۵ دقیقه» با تک بازی مهدی جودکی هنرمند برجسته از استان اصفهان در سومین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور که توسط سازمان هنری و سینمایی دفاع مقدس کشور و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از ۲۷ اسفند ۹۷ آغاز شده است و پذیرای کاروان‌های راهیان نور است.

طراحی فضا و لباس این نمایش به عهده آدینه رحیم نژاد است و پس از اجرا در یادمان شلمچه، درمحل موزه جنگ خرمشهر و روبه روی مسجد جامع خرمشهر میزبان زائرین سرزمین نور و میهمانان نوروزی خواهد بود.

نمایش خیابانی «۵۵ دقیقه» در یادمان شلمچه اجرا شد

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها