ما پیروزیم-۴۳۴/

اعزام هزار و 500 نفر از بسیجیان عسلویه به اردوی راهیان نور

«مهدی حسن‌زاده» گفت: هزار و 500 نفر از بسیجیان شیعه و اهل تسنن عسلویه در قالب ۳۵ دستگاه اتوبوس و ۲۵ دستگاه سواری از حوزه‌های شهدای پتروشیمی،‌ سیدالشهدا و امیرالمومنین به صورت جداگانه به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۳۳۹۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰ - 26March 2019

اعزام 1500 نفر از بسیجیان شیعه و اهل تسنن عسلویه به راهیان نور

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ «مهدی حسن‌زاده» فرمانده سپاه خاتم الانبیاء شهرستان عسلویه در آیین اعزام کاروان راهیان نور اظهار داشت: هزار و 500 نفر از بسیجیان شیعه و اهل تسنن عسلویه در قالب ۳۵ دستگاه اتوبوس و ۲۵ دستگاه سواری از حوزه‌های شهدای پتروشیمی،‌ سیدالشهدا و امیرالمومنین به صورت جداگانه به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

وی گفت: خاک مقدسی که شما بر روی آن پا می‌گذارید، وام‌دار قطره قطره خون شهدا است که همواره حرکت در مسیر شهدا را به شما گوشزد می‌کند. بسیجیان باید از رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهیدان در تمام مراحل زندگی خود درس گرفته و در زندگی روزانه خود اهداف، آرمان‌ها و سیره شهدا را به کار گیرند.

این مسئول خاطرنشان کرد: بسیجیان سرمایه‌های انسانی و معنوی کشور هستند که با حضور در مناطق عملیاتی، این امر مهم را درک می‌کنند که امروز امنیت، آرامش و آسایش موجود در نظام ما، مدیون خون شهدا است. اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در سراسر جهان پایگاه امن و اقتدار است، به برکت خون شهدا است که باید توسط نسل‌های امروز و آینده حفظ شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها