عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با دفاع پرس:

اقتدار و افزایش توان دفاعی کشور مهم‌ترین دستاورد چهل سالگی انقلاب است

مسعود گودرزی گفت: اقتدار، افزایش توان دفاعی و پیشرفت در این بخش یکی از دستاورد‌های مهم کشورمان در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۳۳۹۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ - 30March 2019

مسعود گودرزی نماینده مردم شهرستان‌های ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی در گفت‎وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع‌پرس، با اشاره به اقتدار و افزایش توان دفاعی کشور، پیشرفت در این حوزه را یکی از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی خواند و اظهار داشت: آمریکایی‌ها که شبانه‌روز برای تحقق اهداف ضد ایرانی‌شان تلاش می‌کنند، اگر از نظر نظامی توانایی رویارویی با کشورمان را در خودشان می‌دیدند، لحظه‌ای درنگ نمی‌کردند.

وی با بیان اینکه توان دفاعی کشورمان لرزه به تن بدخواهان نظام و انقلاب انداخته است، افزود: در شرایطی که برخی کشور‌های همسایه بیشترین بودجه کشورشان را صرف افزایش توان دفاعی و یا برخی از آن‌ها تسلیحات نظامی‌شان را از غرب خریداری می‌کنند، ما با اتکا به ظرفیت‌های داخلی و بهره‌مندی از متخصصان و نخبگان بومی در عرصه دفاعی به جایگاهی فراتر از کشور‌های همسایه رسیده‌ایم.

این نماینده خانه ملت با اشاره به خصومت‌های غربی‌ها علیه جمهوری اسلامی گفت: آمریکایی‌ها، چون در زمینه نظامی قادر به رویایی با ایران نیستند، گروهک‌های تروریستی را تحریک می‌کنند تا با اقداماتی همچون حادثه اهواز و چابهار در کشور ما ایحاد ناامنی کنند؛ لذا موثرترین اقدام در مواجه با چنین اقدامات ضد انسانی آنها، توجه ویژه به بودجه دفاعی کشور است.

وی با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از مناطق مرزی کشور، ضعف در امکانات و تجهیزات مدرن در این مناطق را مشکل اساسی دانست و بر رفع نواقص در این مناطق تاکید کرد.

گودرزی گفت: امنیت کشور در گرو رسیدگی به امور نیرو‌های مسلح و توجه ویژه به تامین امکانات و رفع ضعف‌ها در مناطق مرزی است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها