ما پیروزیم-۴۶۴/

کاش مسجد جامع خرمشهر به عنوان سنبل مقاومت حفظ می‌شد

یک زائر راهیان نور با انتقاد از بازسازی مسجد جامع خرمشهر گفت: کاش به عنوان سنبل مقاومت مسجد خرمشهر و اطراف آنرا بدون بازسازی می‌گذاشتند و در کنار ساختمان قدیمی، مسجدی جدید بنا می‌کردند.
کد خبر: ۳۳۹۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰ - 30March 2019

کاش مسجد جامع خرمشهر به عنوان سنبل مقاومت حفظ می‌شدمسعود جلالی زائر مشهدی که به مناطق راهیان نور سفر کرده بود پس از بازدید از موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌‌پرس، اظهار داشت: کاش به عنوان سنبل مقاومت مسجد خرمشهر و اطراف آنرا بدون بازسازی می‌گذاشتند و در کنار ساختمان قدیمی، مسجدی جدید بنا می‌کردند.

این زائر مشهدی وجود نمادهای مقاومت در شهر خرمشهر را لازمه انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل بعد دانست و ادامه داد: زائرین و مخصوصا نسل جدید برای فهمیدن درست مقاومت مردمی در خرمشهر و دلاور مردی‌های رزمندگان لازم دارند که المان‌های را به طور عینی مشاهده کنند که این المان‌ها در شهر خرمشهر بازسازی شده‌اند.

وی با انتقاد از متولیان بازسازی خرمشهر پس از دوران دفاع مقدس گفت: کسانی که کار بازسازی خرمشهر را برعهده داشته‌اند هیچ گونه فهم درستی از حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نداشته‌اند.

این زائر مناطق راهیان نور خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم ما در حق مردم این شهر ادای دین نکرده‌ایم و متاسفانه مسوولین نیز کوتاهی کرده‌اند.

انتهای پیام/۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار