سرلشکر جعفری در حاشیه دیدار با فرمانده کل ارتش:

اقتدار دفاعی و توان تهاجمی سپاه در سال جاری بیشتر از گذشته خواهد شد

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سران احمق آمریکا مطمئن باشند در سال جاری قدرت دفاعی و تهاجمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مراتب بیشتر از وضع کنونی آن خواهد بود و ارتقا و رشد توان سپاه به جهانیان ثابت خواهد کرد که تحریم‌ها و مصوبات آمریکا هیچ اعتباری ندارد.
کد خبر: ۳۴۰۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۱ - 09April 2019

اقتدار دفاعی و توان تهاجمی سپاه در سال جاری بیشتر از گذشته خواهد شدبه گزارش گروه دفاعی‎امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمدعلی جعفری» فرمانده کل سپاه در حاشیه دیدار عصر امروز فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و  ارتش جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به اقدام آمریکا در قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی، از آن به عنوان هدیه ترامپ به سپاه در روز پاسدار یاد کرد و اظهار داشت: دشمنان ما نمی دانند که سپاه در دل مردم ایران و مظلومان و مستضعفین جهان جا داشته و با این اعلام موضع قطعا اعتبار سپاه نزد مردم آزادیخواه و حق طلب جهان بیشتر خواهد شد.

وی افزود: عزت و اعتبار سپاه از آمریکا نیست که با این تصمیمات از بین برود و این اقدام به طور قطع به ضرر آنها تمام شده و محبوبیت سپاه را بیشتر می‌کند.

سرلشکر جعفری در ادامه با تاکید بر اینکه هیچ هراسی از تحریم و تهدیدات آمریکا نداریم، گفت: سران احمق آمریکا که موافق این اقدام بودند، مطمئن باشند در سال جاری قدرت دفاعی و تهاجمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مراتب بیشتر از وضع کنونی آن خواهد بود و ارتقا و رشد توان سپاه به جهانیان ثابت خواهد کرد که تحریم‌ها و مصوبات آمریکا هیچ اعتباری نداشته و در واقع این یک اقدام برای بی اعتبارتر کردن تصمیمات آمریکا بود.

وی با اشاره به همدلی و هم افزایی ارتش و سپاه اظهار کرد: ارتش و سپاه و سایر نیروهای مسلح کشور دست در دست هم برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران و امنیت و آرامش مردم تا آخرین قطره خون ایستاده و جانفشانی می کنند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها