بیانیه سازمان پدافند غیرعامل؛

سپاه رکن و پایه محکم حراست از انقلاب اسلامی است

سپاه رکن و پایه محکم حراست از انقلاب اسلامی است و فلسفه وجودی سپاه را هیچ چیز به اندازه ارزش دستاوردها و اهداف مورد نظر انقلاب اسلامی بیان نمی‌کند.
کد خبر: ۳۴۱۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱ - 10April 2019

سپاه رکن و پایه محکم حراست از انقلاب اسلامی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سازمان پدافند غیرعامل طی بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدام سخیف آمریکا در گنجاندن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی، اعلام کرد: فلسفه وجودی سپاه را هیچ چیز به اندازه ارزش دستاوردها و اهداف مورد نظر انقلاب اسلامی بیان نمی‌کند.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اخیرا اظهارات گستاخانه و نابخردانه مقامات آمریکا شدت یافته و اقدامات شیطانی دولت آمریکا به روال متداولی تبدل شده و در دشمنی آشکار، همزمان با برسمیت شناختن حق مالکیت کشور غاصب اسرائیل نسبت به بلندیهای اشغال شده جولان سوریه، بر خلاف عرف و مناسبات بین المللی، نیروی نظامی رسمی یک کشور عضو سازمان ملل متحد یعنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داده است.‌

سوم شعبان به حق «روز پاسدار» نام گرفته است. سپاه رکن و پایه محکم حراست از انقلاب اسلامی است. فلسفه وجودی سپاه را هیچ چیز به اندازه ارزش دستاوردها و اهداف مورد نظر انقلاب اسلامی بیان نمی کند. انقلابی که ریشه های فساد را قطع، و نهال طیبه ایمان ، استقامت و استقلال را در کشور و در دل ملت ایران بارور کرد و با چشمه جاری و زلال ولایت، آن را آبیاری نمود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دستاوردهای بزرگ ملت و انقلاب اسلامی ایران است که علاوه بر حفظ امنیت و مسائل دفاعی، در عرصه‌های دیگری همچون سازندگی، عمران، خدمت‌رسانی به محرومان، مسائل فرهنگی و هنری و تولید فکر انقلابی، نقش‌آفرینی می‌کند و براساس اصل ۱۵۰ قانون اساسی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است که در چهل سال گذشته با تمام وجود از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی پاسداری کرده است و مصداق این جمله رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) قرار گرفته است که فرمودند: « جمله معروف امام (ره) مبنی بر اینکه «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» به این دلیل بود که سپاه، شجره طیبه‌ای است که از هویت آن، ایمان و حرکت انقلابی و جهادی می‌تراود و حفظ کشور و انقلاب نیز منوط به استمرار این عناصر مهم است».

با توجه به برکات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول چهل سال گذشته انقلاب اسلامی و با نگاه به اینکه اساس مشکل استکبار جهانی، وجود جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ایران است؛ دشمن به‌خصوص استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار بارها به بهانه‌های واهی درصدد ضربه زدن به این رکن رکین انقلاب برآمده با روش‌های مختلف اعم از تخریب، ترور، تحریم و ... مورد هجمه و حمله قرار داده است. اما این اقدام سبکسرانه برای ایران اسلامی تازگی چندانی ندارد و ملت ایران چهل سال است که با این اقدامات آمریکا روبه‌روست و برایشان رفتار جدیدی نیست. بزرگ‌ترین تجربه ایران در این چهل سال ایستادن مقابل ظالمان و مستکبران عالم بوده است و به‌خوبی توانسته با همین ایستادگی، معادلات بین‌المللی را تغییر دهد. ایران کشوری غنی، ریشه‌دار، متمدن، قدرتمند و دارای نفوذ در معادلات جهانی است که لایه‌های نفوذش مخصوصاً در منطقه انکارناشدنی است و قطعاً تبعات سنگینی برای آمریکا دارد.

دلاورمردان سلحشور میهن اسلامی و شاگردان مکتب شهادت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شجاعانه و بی‌پروا در مقابل دشمنان ایستاده اند و با هراس افکنی در اردوگاه پلیدشان، آنان را به گدایی امنیت از دیگران واداشته اند، تا با تسکین آلام ستمدیدگان، از میراث‌ فاخر امامت، فقاهت و ولایت پاسداری کنند.

ملت شریف، بردبار و سلحشور ایران، همواره مدافع سپاه «عمود خیمه رهبری» بوده وضمن دفاع از اقدامات متقابل تحت منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) حمایت از این ظرفیت عظیم راهبردی و سرنوشت انقلاب و نظام را رسالت دائمی خود دانسته و نقشه ها وسناریوهای دشمن در تخریب سپاه خنثی و بی اثر خواهند ساخت و اعلام می کنیم اقدام نسنجیده دولت مردان آمریکا موجب افزایش و انسجام ملی و تبدیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سپاه پاسداران 80 میلیونی شد، بطوریکه هریک از آحاد ملت شریف ایران خود را پاسدار و همراه سپاه پاسداران می‌داند و پاسخ به هرگونه اقدام تروریستی آمریکایی در منطقه را حق مشروح ملت و نیروهای مسلح ایران می‌دانیم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها