سردار ظهیری خبر داد؛

دستگیری عامل تهدید به بمب‌گذاری در تهران+ تصاویر

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری عامل تهدید به بمب‌گذاری در یکی از بانک‌های چهارراه فرمانیه خبر داد.
کد خبر: ۳۴۲۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴ - 15April 2019

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «کیوان ظهیری» رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام خبر بازداشت فردی که ظهر امروز در یکی از بانک‌ها تهدید به بمب‌گذاری کرده بود، اظهار داشت: ساعت ۱۰:۴۰ امروز به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ اعلام شد خانمی میان‌سال با حضور در بانکی در چهارراه فرمانیه تهدید به بمب‌گذاری می‌کند که به سرعت چند تیم از مأموران کلانتری ۱۲۳ نیاوران به همراه سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری در محل حاضر شدند.

دستگیری عامل تهدید به بمب‌گذاری در تهران

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با حضور مأموران در محل حادثه و طی بررسی‌های اولیه مشخص شد که فرد یاد شده با یک ساک دستی وارد بانک شده و به سراغ رئیس بانک رفته و حین حضور نزد وی، بسته‌ای پیچیده شده با نوار چسب، چراغ چشمک‌زن، سیم و باطری و ریموت را از داخل ساک خارج و تهدید کرده که در صورت عدم انجام خواسته وی، اقدام به انفجار بسته می‌کند.

وی افزود: این زن از رئیس بانک تقاضای ۲۲ هزار دلار کرده بود و همراه خودش نارنجک و کلت نیز به همراه داشت.

دستگیری عامل تهدید به بمب‌گذاری در یکی از بانک‌های چهار راه فرمانیه

سردار ظهیری با اشاره به حضور تیم‌های تخصصی پلیس در محل حادثه، متذکر شد: مأموران پس از انجام اقدامات اولیه وارد بانک شدند و خانم را دعوت به آرامش کردند، سپس در فرصت مناسب و با تیزهوشی موفق به دستگیری وی شدند و بسته مذکور را از دست این زن خارج کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: با دستگیری این خانم ۵۴ ساله و بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که بسته مذکور حاوی مقداری سنگ بوده و به هیچ وجه چاشنی و مواد منفجره به همراه نداشته بود. همچنین مشخص شد کلت و نارنجک همراه وی نیز قلابی بوده و قابلیت شلیک و انفجار نداشته است.

دستگیری عامل تهدید به بمب‌گذاری در یکی از بانک‌های چهار راه فرمانیه

وی تصریح کرد: در نهایت مأموران اقدامات تخصصی بیشتر را داخل بانک انجام داده و متهم برای تحقیقات بیشتر به مقر انتظامی منتقل شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ یادآور شد: متهمه در تحقیقات اولیه، انگیزه خود از انجام این کار را تهیه پول برای سفر به خارج از کشور عنوان کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها