واکنش سخنگوی سپاه به سخنان «سعید قاسمی»؛

اظهارات «سعید قاسمی» مورد تایید سپاه نیست

سردار رمضان شریف در واکنش به ویدیویی منتشر شده از سعید قاسمی در خصوص بوسنی، گفت: اظهارات وی شخصی و فاقد اعتبار بوده و مورد تایید سپاه نیست.
کد خبر: ۳۴۲۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴ - 17April 2019

اظهارات «سعید قاسمی» شخصی بوده و مورد تایید سپاه نیستبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «رمضان شریف» سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در پی انتشار ویدیویی اینترنتی از «سعید قاسمی» یکی از بازنشستگان سپاه درباره استفاده از پوشش هلال احمر در جریان جنگ بوسنی و متعاقبا واکنش جمعیت هلال احمر کشور و برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: اظهارات «سعید قاسمی» که مدتی داوطلبانه در بوسنی حضور داشته و سال‌های زیادی هم از بازنشستگی ایشان می‌گذرد، دیدگاهی شخصی و فاقد اعتبار بوده و مورد تایید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم نیست.

وی افزود: مواضع و کارکرد‌های سپاه در عرصه‌های مختلف تابع منطق و منطبق با قوانین و مقررات بوده و اقدامات امدادی سپاه به مردم مسلمان بوسنی نیز از این قاعده تبعیت کرده است.

سردار شریف همچنین با اشاره به تلاش آمریکایی‌ها برای قلب واقعیات و وارونه جلوه دادن اقدامات سپاه در حوزه‌های مختلف تصریح کرد: تجربه نشان داده مستنداتی که آمریکایی‌ها برای واقعیت‌سازی‌های مورد نظر خود ارائه می‌کنند، فاقد وجاهت و اعتبار بوده و بایستی با تردید و هوشمندی با آن برخورد شود.

وی در پایان با یادآوری اینکه این‌گونه اظهارات از «سعید قاسمی» مسبوق به سابقه بوده و مسئولیت اظهارات اخیر بر عهده وی است، عنوان کرد: اما در عین حال تاکید می‌کنیم ایشان و برخی افراد که از سازمان سپاه بازنشسته و یا به گونه‌ای جدا شده‌اند، از اظهارنظر‌های غیرمسئولانه و خلاف واقع پرهیز کرده و برای دشمنان انقلاب و ملت ایران تولید بهانه و دستاویز نکنند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار