استاندار قزوین در مراسم رژه نیروهای مسلح:

آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیاست

«عبدالحمید زاهدی» گفت: آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیاست و با حضور غیر قانونی در برخی کشورهای منطقه مقررات بین‌المللی و حقوق بشر را زیر پا گذاشته و تنها به فکر غارت منابع آن‌هاست.
کد خبر: ۳۴۲۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱ - 18April 2019

آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیاستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «عبدالحمید زاهدی» استاندار قزوین در مراسم رژه اقتدار نیروهای مسلح استان قزوین که صبح امروز به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی در قزوین برگزار شد، با تبریک روز ارتش به همه ارتشیان دلاور و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: کشور ما به 2 دلیل همواره مورد طمع قدرت های استکباری بوده و هست که دلیل اول موقعیت استراتژیک کشورمان در منطقه است که همواره مسیر انتقال انرژی و کالا به کشور های صنعتی دنیا  بوده  است.

وی پیروزی انقلاب اسلامی کشورمان را دومین دلیل دشمنی غربی‌ها نسبت به جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور ما جزیره ثبات مستکبرین نامیده می شد، یعنی ما حافظ منافع کشورهای استکباری دنیا بودیم و با سرمایه این ملت، امنیت خلیج فارس را برای تامین امنیت کشتی های قدرت های دنیا را فراهم و تلاش می کردیم منافع مستکبرین را حفظ کنیم و هزینه آن را از درآمدهای نفتی خودمان پرداخت می کردیم.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کشورمان تبدیل شد به مرکزی برای جنبش های استکبار ستیزی و منافع استکبار و در راس آنها آمریکا را به خطر انداخت.

زاهدی با اشاره به حضور مستشاران نظامی کشورمان در سوریه تاکید کرد: حضور ما در کشور سوریه و عراق بر اساس قوانین بین‌المللی و دعوت رسمی دولت قانونی آن کشورهاست اما حضور آمریکا و ما بقی دولت های متجاوزی که در کشورهای منطقه حضور پیدا کرده اند بدون اجازه دولت آن کشور و فقط برای بهره‌گیری از منافع آن کشور آنجا حضور پیدا می‌کنند.

وی عنوان کرد: آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیاست و با حضور غیر قانونی در برخی کشورهای منطقه مقررات بین‌المللی  و حقوق بشر را زیر پا گذاشته و تنها به فکر غارت منابع آنهاست.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران که هشت سال دفاع مقدس را سرافراز و سربلند پشت سر گذاشت و در کنار سپاه پاسداران، نیروهای انتظامی، بسیج و مردم سرافرازانه از این سرزمین و تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی دفاع کرد.

وی در پایان بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ارتشی مقتدر، سربلند، سرافراز، ولایی و متدین است و این افتخار بزرگی است که تحت امر ولی فقیه انجام وظیفه می‌کنند.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار