مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر خبر داد؛

استقرار ۱۰ موکب «هیأت‌های مذهبی بوشهر» در مناطق سیل‌زده

حجت‌الاسلام «عبدالرضا سروستانی» گفت: در راستای خدمت‌رسانی بهینه به هموطنان سیل‌زده، هیأت‌های مذهبی استان بوشهر مبادرت به استقرار ۱۰ موکب در مناطق سیل‌زده کردند.
کد خبر: ۳۴۲۹۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳ - 20April 2019

استقرار ۱۰ موکب «هیئت‌های مذهبی بوشهر» در مناطق سیل‌زده

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «عبدالرضا سروستانی» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر امروز (شنبه 31 فروردین‌ماه) در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید خود از مناطق سیل‌زده شهرستان باوی خوزستان اظهار داشت: کمک‌رسانی به موقع و رفع مشکلات هموطنان سیل زده ضروری است.

وی با تاکید بر لزوم ارائه خدمات فرهنگی و رفاهی به هموطنان سیل‌زده تا رفع کامل مشکلات گفت: در راستای خدمت‌رسانی بهینه به هموطنان سیل‌زده، هیأت‌های مذهبی استان بوشهر مبادرت به استقرار ۱۰ موکب در مناطق سیل‌زده کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تشریح اقدامات انجام گرفته تبلیغات اسلامی استان بوشهر، بیان کرد: از جمله این اقدامات، جمع‌آوری و ارسال کمک‌های نقدی و غیرنقدی مجموعه و تشکل‌های تابعه در راستای کمک به آسیب‌دیدگان از سیل است.

وی افزود: به دنبال وقوع سیلاب و پس از برگزاری جلسات متعددی مصوب شد، رؤسای تشکل‌های میان تخصصی و مجموعه اداره کل، فعالیت‌های خود در راستای خدمت‌رسانی مؤثر و مطلوب به آسیب‌دیدگان ناشی از سیل اخیر انجام دهند.

سروستانی با اشاره به نقش سازنده هیأت‌های مذهبی در مقاطع مختلف حیات انقلاب اسلامی به‌ عنوان ظرفیتی ارزشمند که با موضوع مردمی در راستای ترویج ارزش‌های انقلابی و اسلامی فعالیت می‌کند، افزود: در همین راستا موکب‌ها به فعالیت در زمینه طبخ و توزیع مواد غذایی و همچنین پخت نان می‌پردازند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار