طی پیام‌های جداگانه صورت گرفت؛

تبریک رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح به سرداران سلامی و جعفری

سرلشکر محمد باقری در پیام‌های جداگانه انتصاب سرلشکر سلامی به فرماندهی کل سپاه و سرلشکر جعفری به مسئولیت قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه‌الله الاعظم ارواحنا فداه را تبریک گفت.
کد خبر: ۳۴۳۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸ - 22April 2019

تبریک رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح به سرلشکر سلامیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیام‌های جداگانه، انتصاب سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» به سمت فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار سرلشکر پاسدار «محمدعلی جعفری» به مسئولیت قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه را تبریک گفت.

متن این پیام‌ها به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرلشکر پاسدار برادر حسین سلامی

با سلام و تحیات

انتصاب جنابعالی به سمت «فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» با حکم مبارک فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) که بیانگر حسن اعتماد معظم له و قابلیت‌های سرشار آن برادر مومن انقلابی و ولایتمدار است را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

بی‌شک تعهد، توانمندی‌ها و شایستگی‌های ناشی از سال‌ها نقش آفرینی‌های سترگ و موثر در مدیریت‌های کلان و مسئولیت‌های گوناگون در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه یک دهه تصدی موفق جانشینی فرمانده کل، همراه با تجارب ارزنده دوران دفاع مقدس و برخورداری از زیور خلاقیت و ابتکار، پشتوانه مطمئن و تعیین کننده‌ای در فراهم‌سازی بستر‌های تحقق انتظارات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) از جنابعالی در «ارتقای توانمندی‌های همه جانبه و آمادگی در همه بخش‌ها و نیز تقویت گوهر درونی سپاه یعنی تقوا و بصیرت و همچنین گسترش مدیریت‌های برخوردار از بنیه معنوی در توانایی‌های کارشناسی و اعتلا فرهنگی و... برداشتن گام‌های بلند به سوی تکامل» و تعمیق هم افزایی با سایر نیرو‌های مسلح در پیشبرد راهبرد‌های دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود.

توفیق روز افزون جنابعالی در این جایگاه خطیر و راهبردی را تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه خداوند متعال خواستارم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح»

«بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرلشکر پاسدار برادر محمدعلی جعفری

با سلام و تحیات

با عنایت به تدبیر فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) در انتخاب شایسته جنابعالی به مسئولیت «قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه» توسط معظم له که پس از حدود ۱۲ سال فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صورت پذیرفته است، بر خود وظیفه می دانم از مجاهدت‌ها و تلاش‌های ارزشمند و ماندگار آن برادر عزیز طی این دوران قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

با تبریک انتصاب جدید، رجاء واثق دارم حضور با کفایت آن برادر مومن و انقلابی در راهبری این قرارگاه، تحقق انتظارات معظم در گسترش و تبیین معارف انقلاب اسلامی بر پایه خطوط ترسیم شده در بیانیه گام دوم را با بهره‌گیری از ظرفیت‌های گسترده و توانمندی‌های ژرف در جامعه به ویژه علمای دینی و نخبگان فرهنگی، جهادی و انقلابی و اهتمام به برنامه‌ریزی عالمانه و مدبرانه و تعامل و هم افزایی با مجموعه‌های فرهنگی سپاه و بسیج» نوید می‌دهد.

توفیق روز افزون جنابعالی در این سنگر خطیر، تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از منویات و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح»

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها