دیدار مسئولین اردکان با خانواده شهیدان فتاحی

به مناسبت اعیاد شعبانیه، جمعی از مسئولین اردکان با خانواده شهیدان «علیرضا و حسن فتاحی» دیدار کردند.
کد خبر: ۳۴۳۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷ - 24April 2019

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، به مناسبت اعیاد شعبانیه به‌ویژه ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج)، جمعی از مسئولین شهرستان اردکان شامگاه سه‌شنبه به دیدار خانواده شهیدان «علیرضا و حسن فتاحی» رفتند.

شرکت‌کنندگان در این برنامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و همچنین ادامه راه شهدای بزرگوار در راستای صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا تجلیل کردند.

در این دیدار خانواده‌های شهدا به بیان گوشه‌هایی از ویژگی‌های اخلاقی و خاطراتی از شهیدان خود پرداختند.

لازم به ذکر است که شهید علیرضا فتاحی فرزند محمد در تاریخ 17 تیرماه سال 1363 در منطقه کوشک به فیض شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش با بدرقه باشکوه مردم ولایتمدار اردکان تشییع و در گلزار شهدا به خاک سپرده شد. شهید حسن فتاحی فرزند غلامرضا نیز در تاریخ دوم فروردین‌ماه سال 1364 در منطقه شرق دجله به شهادت رسید و پیکر مطهرش پس از تشییع باشکوه بر روی دستان مردم قدرشناس در گلزار شهدای اردکان به خاک سپرده شد.

گفتنی است در این برنامه امام‌جمعه، مسئول دفتر فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اردکان و جمعی از ایثارگران حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها