امیر امان‌اللهی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس عنوان کرد؛

بهره‌گیری تکاوران «نوهد» از تسلیحات انفرادی مدرن/ تفاوت نوهد با یگان‌های واکنش سریع

فرمانده تیپ «نوهد» از بهره‌گیری این یگان تکاوری از تجهیزات مدرن در حوزه انفرادی و ارتباطی خبر داد.
کد خبر: ۳۴۳۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۰ - 15May 2019

بهره‌گیری نوهد از تسلیحات انفرادی مدرنامیر سرتیپ دوم «سیروس امان‌اللهی» فرمانده تیپ ۶۵ تکاور (نوهد) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به حوزه مأموریتی تیپ نوهد اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های تیپ تکاوری «نوهد» سیال بودن، حرکت رو به جلو و تحول مثبت است.

وی افزود: امروز تیپ نوهد متناسب با نوع تهدیدات از تجهیزات مدرن روز در حوزه سلاح‌های انفرادی و سامانه‌های ارتباطی جهت هماهنگی بیشتر و قدرت آتش مطلوب‌تر بهره می‌برد.

امیر امان اللهی گفت: تیپ ۶۵ واکنش سریع همچنین متناسب با مأموریت‌های ذاتی خود آموزش‌های نوین را می‌بیند و در این زمینه با کشور‌های دوست و همسایه نیز به تبادل تجربه می‌پردازد.

وی با اشاره به تغییرات ساختاری در نیروی زمینی ارتش و ایجاد تیپ‌های واکنش سریع گفت: تیپ‌های واکنش سریع ایجاد شده در سطح نیروی زمینی به لحاظ مأموریتی و تجهیزاتی با تیپ ۶۵ تکاور که یگانی راهبردی محسوب می‌شود، متفاوت هستند؛ لذا مأموریت‌های ما از گستردگی و عمق بیشتری برخوردارند و همچنین تجهیزات نوهد با توجه به نوع مأموریت‌های پیش رو متفاوت و متنوع هستند.

فرمانده تیپ 65 نوهد با بیان اینکه نیروهای ما همچنین در حوادث و پیشامدهای ناگوار همواره در بطن حادثه حاضر شده‌اند، افزود: در حادثه سیل اخیر، غواصان و دیگر نیروهای امدادی ما به سرعت خود را به مناطق سیل‌زده رساندند و کار امدادرسانی را انجام دادند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار