گام دوم/ در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

بیانیه گام دوم منشوری جامع برای رسیدن به آینده‌ای روشن است

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس لرستان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، منشوری جامع و کامل از درس‌آموزی و عبرت‌گیری از گذشته برای رسیدن آینده‌ای روشن و پرافتخار است.
کد خبر: ۳۴۳۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۵ - 31August 2019

بیانیه گام دوم منشوری جامع برای رسیدن به آینده‌ای روشن است

حجت الاسلام «حسین بیرانوندی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد، با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب چراغ راه همه ما است، اظهار داشت: یکی از وظایف اساسی که در شرایط فعلی بر عهده همگان علی الخصوص حوزویان است، اجرای دقیق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی خواهد بود که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شد.

بیرانوندی اتحاد و همدلی بین مردم و مسئولین را رمز موفقیت در امور کشور و رفع مشکلات اساسی دانست و گفت: این اتحاد و یکپارچگی که در بین طلاب حوزه‌های علمیه وجود دارد بیانگر آمادگی حوزه‌های علمیه برای تلاش در اجرایی شدن بیانیه رهبر معظم انقلاب در چله دوم انقلاب است.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه حوزه رسالت مهمی در توانمندی انقلاب اسلامی داشته و دارد، گفت: انقلاب اسلامی ایران با وجود توطئه‌های مختلف و پی در پی دشمنان چهلمین سال خود را مقتدرانه و در کمال استقلال و آزادی پشت سر نهاد.

وی نقش روحانیون را برای انتقال نور انقلاب اسلامی به اقصی نقاط جهان مهم خواند و تصریح کرد: حوزویان باید در عرصه‌های مختلف علمی، فکری، سیاسی و اجتماعی  وارد شوند و برای رسیدن به دولت اسلامی که همه‌ی ارکان، سازمان‌ها و ارگانهای زیر مجموعه‌اش باید منطبق با اسلام فعالیت‌هایشان پیش برود، تلاش کنند.

بیرانوندی با تأکید بر اینکه بیانیه گام دوم، منشوری جامع و کامل از درس آموزی و عبرت گیری از گذشته برای رسیدن به آینده‌ای روشن و پرافتخار است، خاطر نشان کرد: بررسی محورها، عناوین و موضوعات مطرح شده در این بیانیه، صدها دفتر قطور را می‌طلبد تا معارف و مواضع جمهوری اسلامی بیش از پیش به همگان شناسانده شود.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس لرستان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب همان ثمره موهبت الهی است که با قلمی ناب و روحی بلند، دل‌ها را نسبت به آینده، امیدوار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تلاش نخبگان و فرهیختگان حوزه‌های علمیه برای بررسی زوایا و ابعاد مختلف بیانیه گام دوم در این مقطع حساس از تاریخ کشور، در روشنگری و بصیرت افزایی جوانان که مخاطبین اصلی بیانیه هستند بسیار مهم است، ادامه داد: رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری جوانان را در دستیابی به اهداف بزرگ انقلاب، آگاه‌تر می‌سازد و نقشه‌های دشمان را برای کم رنگ کردن ارزشهای ناب اسلامی، نقش بر آب می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها