سردار جزایری:

آمریکا غیرقابل اعتماد است و به تعهدات خود عمل نمی‌کند

فرمانده قرارگاه جنگ نرم با اشاره به وعده‌های دروغین آمریکایی‌ها در قبال ایران تاکید کرد: شیطان وعده می‌دهد و عمل نمی‌کند و هر آنچه شیطان بزرگ وعده داده است در عمل پوچ بوده است.
کد خبر: ۳۴۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴ - 24November 2014

آمریکا غیرقابل اعتماد است و به تعهدات خود عمل نمی‌کند

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «سید مسعود جزایری» معاون ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده قرارگاه جنگ نرم، در نشست شورای این قرارگاه طی سخنانی اظهار کرد: عمده مشکلات جهان اسلام ناشی از عملکرد استکباری و زیادهخواهانه قدرتهای سلطهگر و در رأس آنها آمریکا است و مصائبی که از ناحیه آنها گریبانگیر کشورهای اسلامی شده است به حدی است که کمترین اعتمادی  به آمریکاییها نمیتوانیم داشته باشیم.

وی افزود: در جریان مذاکرات الجزایر مربوط به جاسوسخانه آمریکا در تهران، آمریکاییها رسماً و صراحتاً تعهد دادند تا در امور داخلی جمهوری اسلامی ایران دخالت نکنند؛ در حالی که طی مدت سی و چند سال اخیر ملت ما حتی یک روز را بدون مزاحمت آنها سپری نکردهاند.

سردار جزایری با تاکید بر اینکه هر آنچه آمریکا- شیطان بزرگ- وعده داده است در عمل پوچ بوده است، تصریح کرد: بدیهی است از این پس نیز ما کمترین اعتمادی به وعدههای این رژیم سلطهگر نخواهیم داشت.

فرمانده قرارگاه جنگ نرم گفت: اکنون آمریکا وارد بزرگترین جنگ تاریخ با جمهوری اسلامی ایران و اسلام ناب در عرصه جنگ نرم و هجوم فرهنگی شده است و اصلیترین وظیفه مدافعان انقلاب اسلامی و آحاد مسلمانان بصیر و آزاده و ملت بزرگ ایران مقابله با این جنگ گسترده و عمیق است.

وی در پایان با بیان اینکه جنگ نرم تحمیلی امروز چندده برابر بمبارانهای اتمی است و به همان اندازه برای دفاع و پدافند باید آمادگیهای لازم فراهم شود، تاکید کرد: شیطان هر آنچه وعده میدهد دروغ و سراب است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها