امیر رستگاری:

سازمان صنایع دریایی با تمام توان از یگان مرزبانی پشتیبانی می‌کند

رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع گفت: سازمان صنایع دریایی آمادگی دارد با تمام توان تعمیرات و پشتیبانی از شناور‌های مرزبانی نیروی انتظامی را انجام دهد.
کد خبر: ۳۴۶۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱ - 13May 2019

سازمان صنایع دریایی با تمام توان از یگان مرزبانی پشتیبانی می‌کندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار رستگاری رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع با حضور در ستاد فرماندهی مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با سردار قاسم رضایی دیدار کرد.

در این دیدار رئیس سازمان صنایع دریایی با تقدیر از تلاش و فعالیت‌های شبانه روزی مرزبانان و حافظان غیور مرز‌های ایران اسلامی و همکاران، فداکار و جان بر کف این یگان پرمخاطره اظهار داشت: مأموریت یگان مرزبانی جمهوری اسلامی به خصوص در حوزه مرز‌های دریایی از اهمیت خاص و ویژه‌ای برخوردار است.

وی گفت: در حوزه پشتیبانی از یگان مرزبانی، ارائه تجهیزات با قابلیت‌های متنوع از اولویت‌های سازمان صنایع دریایی به حساب می‌آید.

رستگاری تأکید کرد: مبنای فکری و عملی ما در سازمان صنایع دریایی به گونه‌ای است که با توجه به مأموریت مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی بتوانیم در هر شرایطی نیاز این نیرو را با مطلوب‌ترین کیفیت و حداقل زمان تأمین کنیم.

وی ادامه داد: سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع آمادگی دارد با تمام توان تعمیرات و پشتیبانی از شناور‌های مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را در حوزه رانش و بدنه با حداقل زمان در بندر عباس، بندر انزلی و بندر خرمشهر به انجام رساند.

سردار قاسم رضایی، فرمانده مرزبانی ناجا نیز در این دیدار گفت: با توجه به هم مرز بودن ایران اسلامی با ۱۵ کشور، جایگاه مرزبانی در کشور یک جایگاه ملی، بسیار حساس و حائز اهمیت می‌باشد.

رضایی با اشاره به اهمیت جایگاه مرز‌های دریایی از سوی فرماندهی معظم کل قوا خاطرنشان کرد: با توجه به تأکیدات معظم له در سال‌های گذشته، حفاظت وصیانت از دریایی از اهمیت بسزایی برخوردار است و ما با تجهیز کردن این مرز‌ها به انواع شناور‌ها و پاسگاه‌های دریایی، توانسته‌ایم اعمال قدرت، قانون، اقتدار و بازدارندگی را افزایش دهیم و بی‌شک ادامه این مأموریت مهم داشتن ابزار و تجهیزاتی از جمله شناور‌های تولیدی سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع است؛ چرا که هیچ کشوری به اندازه جمهوری اسلامی ایران با توجه به موقعیت ژئوپولتیک خود تهدید پیرامون مرزی ندارد.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها