روایت جانباز جنگ از واقعیت‌های دفاع مقدس

دومین قسمت مجموعه مستند «سرداران روستا»، روایتی از زندگی و فعالیت‌های جهادی محمد مهین خاکی از جانبازان دوران دفاع مقدس، از شبکه افق پخش می‌شود.
کد خبر: ۳۴۶۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵ - 13May 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، محمد مهین خاکی هفتم بهمن ماه سال 1340 در شهر کرج به دنیا آمد اما به دلیل شغل پدرش و همراه خانواده، بعد از دو سالگی به روستا مهاجرت کرد و در همانجا بزرگ شد.

او تعریف می‌کند که محیط روستا تاثیر زیادی روی افکار و روحیاتش داشته و اکنون، خودش را روستایی می‌داند. محمد هم‌اکنون مجتمع کشاورزی و دامپروری تلاش و توکل را اداره می‌کند، مردی که روزگاری در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل برای دفاع از میهنش جنگیده و حالا در مسیر اقتصاد مقاومتی مشغول فعالیت است، در هر صورت خودش را سرباز کوچکی برای نظام اسلامی می‌داند و به این مسئله افتخار می‌کند.

او جانباز دوران جنگ است، زمانی که دوره خدمت وظیفه عمومی را می‌گذارند و در پدافند هوایی مشغول خدمت شد و همین مسئله، سرآغاز حضور او در جبهه‌ها شد.

حسین همایونفر تهیه کنندگی این مجموعه را بر عهده داشته که دومین قسمت آن روز دوشنبه 23 اردیبهشت ساعت 22:00 روی آنتن شبکه افق می‌رود. تکرار این مستند را می توانید ساعت 11:30 روز بعد از همین شبکه ببینید.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها