گام دوم/ امیر محمودی به دفاع‌پرس خبر داد؛

تشکیل اتاق فکر جهت بررسی محورهای گام دوم انقلاب اسلامی در ارتش

معاون اجرایی ارتش از تشکیل اتاق‌های فکر در راستای بررسی و تحقق محورهای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در سطح ارتش خبر داد.
کد خبر: ۳۴۶۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۰ - 18May 2019

تشکیل اتاق فکر جهت بررسی محورهای گام دوم انقلاب اسلامیامیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به لزوم بررسی بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان یک سند راهبردی و تعیین کننده توسط نیروهای مسلح اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی به منظور تحقق محورهای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اتاق‌های فکر را در سطوح مختلف سازمانی تشکیل داده است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در این بیانیه بیشتر جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی را خطاب قرار داده‌اند، افزود: بدون تردید جوانان باید خود را برای اجرای مسئولیت‌های خطیر در کشور آماده کننده و امیدواریم با بهره گیری از فرامین مقام معظم رهبری این مهم تحقق یابد و در آینده شاهد توسعه اقتصادی کشور در سایه امنیت و آرامش باشیم.

امیر محمودی همچنین درباره اقدام مذبوحانه دولتمردان آمریکایی مبنی بر قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمان‌های تروریستی گفت: دشمن با این اقدام نابخردانه در واقع به دنبال ایجاد اخلال در وحدت و انسجام نیروهای مسلح بود که با هوشیاری مردم و نیروهای مسلح، این توطئه با شکست مواجه شد.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از روزهای نخستین انقلاب اسلامی همواره به عنوان بازوی پرتوان این نظام در شرایط حساس اقدام و عمل کرده است، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی از نخستین روزهای انقلاب تاکنون ضربات مهلکی را از نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران دریافت کرده است و به همین خاطر با انجام اقدامات کور و توسل به توطئه و فتنه به دنبال تضعیف نیروهای مسلح است.

معاون اجرایی ارتش تأکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی و سایر نیروهای مسلح در کنار اقشار مختلف جامعه اعم از دانشجویان، طلاب حوزه‌های علمیه، مسئولان، نمایندگان مجلس و آحاد مردم در اقدامی هوشمندانه حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان دادند و توطئه دشمنان را در این رابطه نقش برآب کردند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها