حجت‌الاسلام ادیانی:

دشمن در صدد جداکردن مردم از نظام است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه ولایت فقیه نقطه قدرت نظام جمهوری اسلامی است، گفت: باید مراقب باشیم؛ زیرا دشمن می‌خواهد مردم را از نظام و در رأس آن رهبری جدا کند.
کد خبر: ۳۴۶۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷ - 15May 2019

دشمن درصدد جداکردن مردم از نظام استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‎الاسلام والمسلمین «سید علیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در آیین تکریم و معارفه رؤسای عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی اظهار داشت: دشمنان به دنبال جریان نهضت آزادی اسلام منهای روحانیت هستند و تلاش دارند که محاسبات مسئولان را عوض و مردم را از نظام و روحانیت جدا کنند.

وی در ادامه، عملکرد نیروی انتظامی در سیل اخیر را خوب ارزیابی کرد و افزود: مقام معظم رهبری نیز از درخشش ناجا در این مسئله قدردانی کردند که این می‌تواند به عنوان سرمایه معنوی موجب انگیزه و تلاش مضاعف برای نیرو‌های انتظامی تراز انقلاب باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه رمضان میدان مسابقه، مراقبت و تقواست، گفت: همچنین این ماه فرصت مغتنمی برای کسب رضایت خدا و تسلیم بودن در برابر اوامر الهی است.

وی نفی همه طاغوت‌ها و انزجار از دشمنان را جزو درس‌های بندگی در ماه مبارک رمضان دانست و بیان کرد: اطاعت پیامبر و ائمه از مصادیق اطاعت خداست و اسلام بدون امامت همان اسلام آمریکایی است.

حجت‎الاسلام ادیانی با بیان اینکه اطاعت از ولایت فقیه نیز در طول اطاعت خداوند است، ادامه داد: ولایت‎پذیری باید در تمام رگ‌های مدیران و نیرو‌های انتظامی جاری و ساری باشد.

وی یادآور شد: برخی نظریه پردازان خارجی هشدار داده‌اند که ایران مثل فنر است و اگر فشار حداکثری اقتصادی بر این کشور زیاد شود ،ممکن است عواقب آن به خود کشور‌های تحریم‌کننده برگردد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه نه ایران جنگ می‌کند و نه آمریکا گفت: آمریکا در تیررس ایران است و اگرچه قدرتمند دارد، اما قدرت اینکه اراده خود را بر ایران تحمیل کند، ندارد و هر جا جمهوری اسلامی تشخیص داد، می‌تواند مقابله کند.

وی با بیان اینکه تاکنون ایران در قبال شرارت‌های دشمنان نجابت به خرج داده است، افزود: اگر ایران تصمیم بگیرد و عملیاتی کند، تیر‌های غیبی هم مدد می‌کنند و امروز اراده ملت ایران نه در جنوب کشور بلکه در سوریه و لبنان با دشمنان مقابله می‌کند.

حجت الاسلام ادیانی با تاکید بر اینکه به فرموده رهبری، ایران هیچ‌گاه روی موشک مذاکره نمی‌کند، گفت: کسانی با مذاکره موافق هستند که تنبلی و سستی می‌کنند و اراده‌شان در مقابل تبلیغات دشمن ضعیف است، برای همین گمان می‌کنند بر گرانی نمی‌توانیم غلبه کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا بر داشتن عزم جدی از سوی فرماندهان نیروی انتظامی تأکید کرد و گفت: همان‌طور که همواره تاکید رهبر معظم انقلاب نیز بوده هیچ نقطه سیاهی در پرونده فرماندهان انتظامی نباید باشد.

وی تاکید کرد: مسئولان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی و سایر عوامل باید همواره بر میثاق‌نامه 14 بندی که تدوین شده پایبند باشند و هیچ‌گونه بی ثباتی مدیریتی و نداشتن تعهد اخلاقی جایز نیست.

در این آیین از خدمات شش ساله حجت‎الاسلام «رضا عرفانی» در سمت رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی قدردانی و حجت الاسلام «محمدرضا عبداللهی» برای مدت سه سال در این سمت منصوب شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار