مدیرکل اداره حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

چرایی برگزاری مناسبت‌های سوم و چهارم خرداد باید با زبان فاخر هنر برای نسل جوان تبیین شود

سردار علی‌پور گفت: چرایی برگزاری مناسبت‌هایی مثل سوم و چهارم خرداد باید با زبان فاخر هنر برای نسل جوان تبیین شود تا دشمنان قسم‌خورده انقلاب نتوانند در خلا کم‌کاری ما، به تحریف این مناسبات بپردازند.
کد خبر: ۳۴۶۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۴ - 15May 2019

چرایی مناسبت های سوم و چهارم خرداد باید با زبان فاخر هنر به نسل جوان منتقل شود

سردار«محمد علیپور» مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در حاشیه جلسه قرآن و معارف در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز اظهار داشت: ماه رمضان، ماه خودسازی و اخلاص است. ماهی است که سفره برکت و معنویت پروردگار، آشکارتر از همیشه گسترانیده شده تا ما بندگان سراپا تقصیر بتوانیم از این برکت عظیم بهره لازم را ببریم و توشه‌ای برای آخرتمان پس انداز کنیم.

وی افزود: کار در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فرصت و نعمت بزرگی است که نصیب ما شده است و چه سعادتی بالاتر از این که بتوانیم ضمن خودسازی، به رسالت زینبی‌مان در قبال فرهنگ عاشورا و دفاع مقدس هم به خوبی عمل کنیم تا بدهکار تاریخ نشویم.

دبیر ستاد استانی سوم خرداد در ادامه به تعیین سخنران مراسم سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان هم اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان هستیم و امکان سفر برای شخصیت‌های کشوری چندان میسر نیست با هماهنگی‌های بعمل آمده به این نتیجه رسیدیم که از وجود سردار سرتیپ پاسدار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان و از یادگاران هشت سال دفاع مقدس برای سخنرانی در این مناسبت بهره ببریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در پایان ضمن تاکید بر انجام کیفی و محتوایی برنامه‌های سوم و چهارم خرداد تصریح کرد: هر مناسبتی که در تقویم و جغرافیای خوزستان رخ می‌دهد برگ زرینی از هویت و تاریخ سرافراز این استان است که باید هر ساله پررنگ‌تر و قوی‌تر از گذشته به انجام برسد و چرایی این مناسبات هم باید با زبان فاخر هنر به نسل جوان منتقل شود تا دشمنان قسم خورده انقلاب نتوانند در خلع کم کاری ما به تحریف این مناسبات بپردازند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها