امام جمعه کنگان:

گزینه قطعی ملت ایران در مواجه با دشمن مقاومت است

حجت‎الاسلام محمود محمودی گفت: همانگونه که رهبری معظم انقلاب فرمودند، گزینه قطعی ملت ایران در مواجه با دشمن مقاومت در همه زمینه‎هاست و طبق فرمایش ایشان مذاکره با دولت کنونی آمریکا سم مضاعف است. 
کد خبر: ۳۴۶۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹ - 17May 2019

گزینه قطعی ملت ایران در مواجه با دشمن مقاومت استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‎الاسلام «محمود محمودی» امام جمعه کنگان در اجتماع نمازگزاران این شهر اظهار داشت: یکی از مطالبات جدی مردم از متولیان تقسیمات کشوری، ارتقاء روستای شیرینو به شهر است که امیدواریم این مهم محقق شود. 

وی با تبیین سخنان رهبر فرزانه انقلاب در دیدار با کارگزاران نظام اضافه کرد: معظم له با بیان اینکه تقوای یک مسئول مهمتر است فرمودند اگر می خواهیم کسی را نصب کنیم باید تقوا و تعهد داشته باشد و از جمله جاهایی که تقوا باید خودش را نشان دهد رعایت بیت المال است. 

وی با استناد به سخنان رهبری موضوع مهم کشور را مشکل اقتصاد دانست و گفت: انتظار و مطالبه جدی ملت از مسئولان در شرایط دشوار کنونی حل مشکلات اقتصادی است. 

امام جمعه کنگان افزود: همانگونه که رهبری معظم انقلاب فرمودند، گزینه قطعی ملت ایران در مواجه با دشمن مقاومت در همه زمینه‎هاست و طبق فرمایش ایشان مذاکره با دولت کنونی آمریکا سم مضاعف است. 

حجت‎الاسلام محمودی افزود: ارتش آمریکا بداند اگر در زمان صلح آنگونه افسران نظامی اش در خلیج فارس توسط سپاهیان قهرمان ذلیل شدند، در زمان جنگ جنازه های آنها و خاکسترشان را در این آبراه دفن خواهیم کرد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار