رییس جمهور:

احیای دریاچه ارومیه از مهمترین آرزوهای دولت است

رئیس جمهور گفت: احیای دریاچه ارومیه از مهمترین آرزوهای دولت‌های یازدهم و دوازدهم است که با سلسله برنامه‌هایی از سوی ستاد احیای دریاچه ارومیه در حال انجام است.
کد خبر: ۳۴۷۲۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶ - 21May 2019

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، رییس جمهور در بدو ورود به استان آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران و مسئولان اظهار داشت: با افتتاح سد انحرافی به ویلا پوش در خوی بخش زیادی از مشکلات کشاورزان و مردم این شهرستان حل شده و رونق جدیدی به زندگی مردم و آبادانی منطقه باز خواهد گشت.

وی افزود: با افتتاح خطوط شبکه آبیاری و زهکشی سد سیلوه در جنوب استان آذربایجان غربی نیز که یکی از مهم‌ترین طرح‌های افتتاحی  در حوزه آب‌وخاک در این استان است علاوه بر اینکه مردم و کشاورزان از آثار آن بهره‌مند می‌شوند دریاچه ارومیه نیز برخوردار خواهد شد.

رئیس جمهور گفت:  احیای دریاچه ارومیه از مهم‌ترین آرزوهای دولت‌های یازدهم و دوازدهم است که با سلسله برنامه‌هایی از سوی ستاد احیا دریاچه ارومیه در حال انجام است.

روحانی تصریح کرد: به فضل الهی هم‌اکنون حال و روز دریاچه ارومیه خوب است و افزون بر پنج میلیارد و 300 میلیون متر مکعب آب در بستر آن وجود دارد و دولت مصمم است کار احیا دریاچه ارومیه را پر قدرت ادامه دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار