مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس ایلام:

خبرنگاران در دوران دفاع مقدس پل ارتباطی بین مردم در جبهه‌های حق علیه باطل بودند

«محمدرضا شرفبیانی» گفت: خبرنگاران در 8 سال دفاع مقدس به‌عنوان یک رزمنده ایفای نقش می‌کردند و پل ارتباطی بین مردم و جبهه‌های حق علیه باطل بودند و ارزش‌های دفاع مقدس را انتقال می‌دادند.
کد خبر: ۳۴۷۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲ - 25May 2019

خبرنگاران در دوران دفاع مقدس پل ارتباطی بین مردم در جبهه های حق علیه باطل بود ///روتیتر و تیتر و لید همخوانی ندارد// متن نیاز به بازخوانی و تنظیم خبری دارد///به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «محمدرضا شرفبیانی» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام در نشست رسانه، دفاع مقدس و مقاومت که امروز با حضور جمعی از اصحاب رسانه این استان ایلام در محل اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: یکی از راهبردی‌ترین و اساسی‌ترین ابزار ارتباطی در دوران دفاع مقدس حضور رسانه‌ها و پیام‌رسانی رسانه‌ها بوده است.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در دوران 8 سال دفاع مقدس افزود: خبرنگاران و رسانه‌ها با جان‌فشانی و فداکاری خود در دوران هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی بر عهده داشتند و در این عرصه نیز شهدایی را تقدیم آرمان‌های نظام مقدس اسلامی کرده‌اند و خبرنگاران در دوران هشت سال دفاع مقدس دوشادوش سایر رزمندگان اسلام از کیان اسلامی دفاع کردند.

شرفبیانی با تاکید بر اینکه کار در عرصه و اطلاع‌رسانی بسیار سخت است گفت: خبرنگاران در 8 سال دفاع مقدس به‌عنوان یک رزمنده ایفای نقش می‌کردند و پل ارتباطی بین مردم و جبهه‌های حق علیه باطل بودند و ارزش‌های دفاع مقدس را انتقال می‌دادند.

وی تاکید کرد: خبرنگاران در عرصه دفاع مقدس و جبهه‌های حق علیه باطل علاوه بر اطلاع‌رسانی برای رزمندگان اسلام و اقشار مختلف مردم بوده و این نشست در واقع تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌هایی است در عرصه دفاع مقدس تلاش می‌کنند.

شرفبیانی با بیان اینکه رسانه‌ها و صداوسیما در راستای ارج نهادن به ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ دفاع مقدس نقش مهمی بر عهده داشته‌اند گفت: هر آنچه ما امروز داریم و عزت ایران اسلامی در جهان به برکت هشت سال دفاع مقدس است.

این مسئول تاکید کرد: حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بنابر وظایف و مسئولیت‌های که دارد و همچنین تأکیدات مقام معظم رهبری، در عرصه‌ نشر ارزش‌های دفاع مقدس تلاش می‌کند و این بنیاد پایگاه فرهنگی مناسب برای فعالیت خبرنگاران در این عرصه است و ما از خبرنگاران برای فعالیت در حوزه دفاع مقدس استقبال می‌کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام با بیان اینکه تاکنون ۷۰ هزار سند دفاع مقدس در استان ایلام جمع‌آوری‌ شده است گفت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس هم‌اکنون مراحل پایانی تکمیل و آماده‌سازی خود را طی می‌کند و در آینده‌ای نزدیک افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی متذکر شد: در عرصه ادبیات دفاع مقدس تاکنون بیش از ۳۰۰ عنوان کتاب در استان ایلام چاپ و منتشر شده که از این میزان 200 عنوان مربوط به قبل از سال ۹۵ است و 100 عنوان نیز بعد از سال 95 چاپ‌ شده و در برنامه‌ریزی انجام‌ شده تلاش می‌شود که هر سال 30 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس در استان چاپ و منتشر شود.

شرفبیانی گفت: در حال حاضر تعداد 31 یادمان شهدای گمنام در استان ایلام پذیرای اقشار مختلف مردم علاقه‌مندان به فرهنگ ایثار و شهادت است و مراحل کار احداث 3 یادمان نیز آغاز شده است.

این مسئول متذکر شد: خبرنگاران به رسالت خود را نسبت به موضوعات دفاع مقدس تلاش کنند وبرای اینکه واقعیت دفاع مقدس را برای مردم و به‌ویژه نسل جوان به‌عنوان و تبیین کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار