مقبولیت پایین دونالد ترامپ در قیاس با روسای جمهور سابق آمریکا

نظرسنجی‌های جدید نشان داده‌اند که میزان مقبولیت «دونالد ترامپ» کماکان پائین‌تر از روسای جمهور قبلی آمریکاست.
کد خبر: ۳۴۸۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۱ - 29May 2019

مقبولیت پایین دونالد ترامپ در قیاس با روسای جمهور سابق آمریکابه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، در حالی‌که جدیدترین نظرسنجی‌ها از افزایش نسبی وجهه شخصیتی و رهبری «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا حکایت دارد، ولی مردم این کشور همچنان «باراک اوباما» و «جورج دابلیو بوش» روسای جمهور سابق و پیشین این کشور را بهتر از ترامپ می‌دانند.

به نوشته وبگاه «گالوپ» نظرسنجی 17 تا 30 آوریل (28 فروردین-10 اردیبهشت) مشخص کرد که ترامپ کماکان در قیاس با روسای جمهور گذشته این کشور با نقطه ضعف مواجه است.

بر اساس این نظرسنجی، تنها 40 درصد آمریکایی‌ها بر این باورند که ترامپ ویژگی‌های شخصیتی و رهبری را به عنوان یک رئیس جمهور داراست. به عبارت دیگر از هر 10 آمریکایی، چهار نفر ترامپ را مقبول می‌دانند در حالی که از هر 10 نفر، شش تن کماکان اوباما و جورج دابلیو بوش را برتر از ترامپ بر می‌شمارند.

نظرسنجی‌های موسسه گالوپ همچنین مشخص کرد که دموکرات‌های آمریکا برای شکست دادن ترامپ در انتخابات 2020، نیاز به نامزدی با مشخصه‌های قوی‌تر از «هیلاری کلینتون» دارند.

نتایج نظرسنجی جدید روزنامه «وال استریت ژورنال» نیز نشان داد که 51 درصد آمریکایی‌ها عملکرد کلی «دونالد ترامپ» را به عنوان «رئیس جمهور» قبول ندارند.

روزنامه انگلیسی «گاردین» نیز اخیرا با استناد به آمار موسسه گالوپ نوشت که اعتماد جهانی به آمریکا بار دیگر کاهش یافته است.

انتهای پیام/341

 

نظر شما
پربیننده ها