نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه:

رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند با خاک یکسان می‌شود

حجت الاسلام «علی شیرازی» نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه در جمع راهپیمایان روز قدس گفت: رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند با خاک یکسان می‌شود.
کد خبر: ۳۴۸۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹ - 31May 2019

رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند با خاک یکسان می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، ظهر امروز حجت الاسلام و المسلمین «علی شیرازی» نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه در سخنرانی روز جهانی قدس در جمع مردم استان اردبیل با اشاره به قدرت، عزت و عزم ملت ایران اظهار داشت: اگر روزی رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند در کمتر از یک روز با خاک یکسان می‌شود.

وی افزود: روزی برای ایستادگی در برابر رژیم بعث عراق به آرپی‌جی نیاز داشتیم و با امکانات بسیار محدود روبه‌رو بودیم اما امروز با انواع موشک‌های بومی و خودساخته توان از بین بردن تل‌آیو و حیفا را داریم و اگر دشمن خطایی کند، آن‌ها را نابود خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس تصریح کرد: زمانی که امام خمینی (ره) روز قدس را بنیان‌گذاری کرد، به خوبی آینده را می‌دید و با هوشمندی این اقدام را انجام داد؛ هدف از غصب فلسطین طراحی برای مبارزه با جهان اسلام بود تا استکبار در منطقه قدرت پیدا کند و در برابر تحقق و ترسیم اسلام حقیقی در جهان بایستد.

وی اشاره کرد: با مقاومت مردم فلسطین و حمایت مسلمانان جهان انتفاضه شکل گرفت، اما صلاح انتفاضه اول و دوم سنگ بود و کسی باور نمی‌کرد مردم غزه روزی به موشک مسلح شوند؛ آمریکا و اسرائیل باور نمی‌کردند، هیچ‌کس فکرش را نمی‌کرد در جنگ ۲۲ روزه مردم فلسطین، اسرائیل را شکست دهند، آن روز مردم غزه موشک نداشتند اما با دست خالی و با الهام از انقلاب مردم ایران در برابر ارتش رژیم صهیونیستی، ارتش چهارم دنیا که از پشتیبانی آمریکا، اروپا و سران برخی کشورهای عربی بهره می‌برد، قدرتمندانه ایستادند.

شیرازی ضمن تاکید بر مقاومت و عزت ملت فلسطین ادامه داد: در جنگ ۸ روزه نیز کسی باور به پیروزی ملت غزه نداشت اما آن‌ها ایستادند و پیروز شدند؛ جنگ سوم نیز تنها ۲ روز طول کشید تا کم کم دشمنان به قدرت و مقاومت مردم غزه پی ببرند.

حجت الاسلام شیرازی در ادامه گفت: امروز سران رژیم غاصب صهیونیستی می‌گویند که خواب نداریم و هر لحظه نگران قدرت مردم غزه و مسلح‌شدن مردم کرانه باختری هستیم؛ کار به جایی رسیده است که آن‌ها فریاد می‌زنند که در یک سمت حزب الله لبنان و سمت دیگر جمهوری اسلامی ایران در سوریه آرامش را از ما گرفته‌اند.

وی افزود: ما هر چه جلوتر می‌رویم وضع اسرائیل وخامت بیشتری پیدا می‌کند و بدتر می‌شود؛ امروز شاهد هستیم که مردم فلسطین پهباد و موشک می‌سازند و با این وجود همه دشمنان باید بدانند که هر چه جلوتر برویم قدرت مردم غزه نیز بیشتر خواهد شد، البته همراه با افزایش قدرت، حمایت‌های ملت‌های آزاده جهان نیز بیشتر می‌شود.

شیرازی اضافه کرد: امروز جهان بیدار شده است و علی‌رغم جنگ روانی و تبلیغاتی گسترده‌ی دشمن علیه انقلاب اسلامی و مقاومت، بصیرت، حمایت و حضور مردم روز به روز در سطح جهان بیشتر می‌شود و از ملت فلسطین و مقاومت حمایت می‌کنند؛ اگر این جنگ‌های روانی نبود و به مردم جهان اجازه فکر آزادانه داده می‌شد، همه به میدان می‌آمدند و از حق مردم فلسطین حمایت می‌کردند.

وی با اشاره به این پیام امام (ره) که «"اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود» اظهار داشت: امروز شاهد فراهم‌شدن زمینه‌های سقوط و فروپاشی رژیم صهیونیستی هستیم و همانطور که رهبر انقلاب فرمودند "رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید"، به زودی شاهد تحقق این وعده الهی خواهیم بود و جوانان این انقلاب زودتر از ۲۵ سال، از بین رفتن اسرائیل را خواهند دید.

شیرازی در ادامه بیان کرد: روزی می‌گفتیم یک وجب خاک به دشمن نمی‌دهیم هیچ‌کس باور نمی‌کرد، روزی می‌گفتیم ملت عراق حکومت تشکیل خواهند داد و آمریکا را شکست می‌دهند، کسی باور نمی‌کرد، روزی می‌گفتیم داعش و تروریست‌ها شکست خواهند خورد و از بین می‌روند برخی باور نمی‌کردند، اما تمام جهان هم پیروزی ایران در دفاع مقدس را دیدند، هم سقوط صدام و تشکیل حکومت مردم عراق را دیدند و هم پیروزی محور مقاومت در سوریه را نظاره‌گر شدند؛ حالا با قدرت می‌گوئیم که جهانیان به‌زودی آزادی قدس شریف را خواهند دید و تمامی ظالمان را محاکمه خواهند شد.

وی تصریح داشت: روزی دشمن فکر می‌کرد تنها با یک جبهه یعنی ایران مواجه است اما امروز آنان در برابر خود ملت‌های بیدار بسیاری همچون حزب الله، فاطمیون، حیدریون، زینبیون، دفاع وطنی سوریه، انصارالله یمن و ملت ایران را می‌بینند و تن‌شان به لرزه می‌افتد؛ این قدرت حاصل مقاومت و پایداری است.

شیرازی با توجه به حواشی اخیر در رابطه با جنگ میان ایران و آمریکا نیز گفت: امروز کسانی از راه‌اندازی جنگ با ایران سخن می‌گویند که در هزاران تقابل شکست خورده‌اند، یقین داشته باشید که اگر توان جنگ با ما را داشتند خیلی زودتر از این‌ها جنگ راه می‌انداختند، استکبار یعنی دروغ و فریب و ظلم و این حرف‌ها نیز دست و پا زدن‌های بی‌فایده دشمنان است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی دم از گنبد آهنین می‌زد، اما مگر موشک‌های حزب الله و مردم غزه بر سر نظامیان اسرائیل فرود نیامد؟ می‌خواهند با دروغ، تحریم و تهدید کار را پیش ببرند اما هر حرکتی علیه این انقلاب شکل گرفته است، با شکست مواجه شده است.

نماینده رهبری در نیروی قدس سپاه ن بیان داشت: این مردم با پشتیبانی قدرت خدا حرکت می‌کنند چون دل‌هایشان با خدا است و ملت خداشناس شکست نمی‌خورد؛ امت روح الله نیز در نهایت پیروز خواهد شد.

وی اظهار کرد: نسل جوان امروز ما پر رنگ‌تر از نسل‌های جوان گذشته انقلاب در صحنه حاضر است و محکم ایستاده و این همان نتیجه شکست دشمن در جنگ فرهنگی با ملت ایران است؛ مردم ایران با غیرت و مقاومت جنگ اقتصادی را همچون دیگر جنگ‌ها شکست خواهد داد و به‌زودی صدای شکستن استخوان‌های آل سعود توسط مردم یمن را خواهیم شنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار