امام جمعه گرمسار:

حضور مردم در روز قدس قاطعانه به طرح معامله قرن «نه» گفتند

حجت الاسلام «سید علیرضا آرامی» گفت: حضور پر شور و حماسه ساز ملت ایران در راهپیمایی روز قدس پاسخی کوبنده به دشمنان اسلام و جهان استکبار است و مردم با حضور خود قاطعانه به طرح معامله قرن «نه» گفتند.
کد خبر: ۳۴۸۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴ - 31May 2019

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت الاسلام «سید علیرضا آرامی» امام جمعه گرمسار در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه گرمسار که همزمان با روز قدس در مسجد جامع این شهر برگزار شد ضمن بیان اینکه روز قدس روز اسلام و روز حیات آن است و در این روز اسلام احیا می‌شود، اظهار داشت: فلسطین امروز مورد حمایت تمام آزادی خواهان جهان است.

وی با بیان اینکه امروز مسئله فلسطین مسئله اول جهان اسلام است، افزود: غلبه بر فلسطین زمینه ساز نابودی اسلام می‌شود و دشمنان قصد دارند سرزمین قدس را در قبضه بگیرند تا بتوانند ریشه اسلام را در جهان نابود کنند.

امام جمعه گرمسار اتحاد ملت مسلمان را مانع محکمی برای تحقق اهداف خصمانه آمریکا و سایر کشورهای استکباری دانست و گفت: امروز در سراسر ایران مردم مسلمان با حضور در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

آرامی با اشاره به طرح معامله قرن که اخیراً به عنوان یکی از حربه های جدید دشمنان علیه مردم مظلوم فلسطین مطرح شده است، بیان کرد: معامله قرن از طرف آمریکا طراحی شده و با پیگیری آن قصد دارد دولت جدیدی از فلسطین ایجاد کند که به نفع جهان استکبار عمل کند نه جهان اسلام.

وی با اشاره به مفاد این معامله تصریح کرد: مهاجران و آوارگان فلسطینی در این دولت و طرح معامله قرن حق بازگشت به کشور خود را ندارند و دولت‌های استکباری معامله قرن را امضا می‌کنند اما در جواب این امر باید گفت امت‌های اسلامی بیدار هستند و هرگز اجازه نمی‌دهند این اهداف محقق شوند.

امام جمعه گرمسار گفت: حضور پر شور و حماسه ساز ملت ایران در راهپیمایی روز قدس پاسخی کوبنده به دشمنان اسلام و جهان استکبار است و مردم با حضور خود قاطعانه به طرح معامله قرن «نه» گفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها