سردار جوانی:

دشمنان بدانند مسیری که با انقلاب اسلامی پدیدآمده تغییرناپذیر است

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سنگ‎های در دست فلسطینی‎ها امروز به موشک‎ها در کلاس‎های مختلف تبدیل شده است، بنابراین دشمنان بدانند مسیری که با انقلاب پدیدآمده تغییرناپذیر است.
کد خبر: ۳۴۸۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰ - 31May 2019

امروز مردم معامله قرن را با حضورشان به گورستان بردند و دفن کردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سردار «یدالله جوانی» معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از پایان راهپیمایی مردم خراسان شمالی در محل مصلی امام خمینی (ره) شهرستان بجنورد اظهار داشت: روز قدس یکی از یادگاران امام خمینی (ره) است و امروز مردم ما در 950 نقطه کشور و ملت های مسلمان در 100 نقطه جهان، روز جهانی قدس را گرامی داشتند و با فریادهای خود رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی را به لرزه درآوردند.

جوانی عنوان کرد: روز قدس در منظومه فکری حضرت امام خمینی (ره) جایگاه خاصی داشت، اسلام ناب محمدی در منظومه فکری امام راحل یک اصل بنیادی و اساسی بود و تمام مواضع، رفتارها و جهت‌گیری های امام منطبق بر این اصل بود؛ بر مبنای اسلام ناب محمدی بود که امام قیام کرد و ملت هم لبیک گفتند و انقلاب اسلامی شکل گرفت و امام خمینی (ره) برای حمایت از مردم فلسطین، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامیدند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: اگر 40 سال قبل نظریه پردازان و کارشناسان جهان، رژیم صهیونیستی را شکست ناپذیر می دانستند، امروز حرف دیگری می زنند و مجموعه شکست ناپذیر را مقاومت در منطقه می‌دانند.

وی ادامه داد: امروز محور مقاومت با کانون جمهوری اسلامی و رهبری امام خامنه ای یک واقعیت بزرگ در منطقه است؛ اگر روزی فلسطینی ها نگران آینده خود بودند و خود را نابود شده می دیدند، امروز نسبت به هر زمان دیگری امیدوار هستند.

جوانی تصریح کرد: سنگ های در دست فلسطینی ها امروز به موشک ها در کلاس های مختلف تبدیل شده است بنابراین دشمنان بدانند مسیری که با انقلاب پدید آمده تغییر ناپذیر است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه سخنان خود به طرح معامله قرن اشاره کرد و گفت: ماهیت این طرح چیزی جز خیانت به فلسطین و برخی کشورهای اسلامی نیست؛ دشمن با معامله قرن به ظاهر می گوید، می خواهد فلسطین جدیدی در یک سرزمین جدید بنا و حقوقشان را ادا کند اما به واقع به دنبال خلع سلاح مقاومت و نابودی آرمان فلسطین و اشغال تمام سرزمین های آنها است.

وی تصریح کرد: در طول 40 سالگی انقلاب اسلامی، طرح‌های مختلف شوم دشمنان به نتیجه نرسیده است و این طرح نیز عملیاتی نخواهد شد و امروز در منطقه مقاومتی پدیدار شده که بر مبنای اسلام ناب محمدی است.

جوانی اذعان کرد: سرنوشت این رژیم غاصب و منحوس همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند تا 25 سال آینده را نخواهد دید و این رژیم محکوم به نابودی است، چرا که ملت های منطقه بیدار شده اند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به مردم روزه دار گفت: شما امروز با حضورتان بار دیگر انقلاب اسلامی را بر قله عزت و افتخار قرار دادید و معامله قرن را با حضورتان به گورستان بردید و دفن کردید.

وی فشار اقتصادی وارد بر کشور را بخشی از پروژه معامله قرن دانست و گفت: این پروژه به موضوع فلسطین ختم نمی شود و هدف نهایی آن متوقف کردن حرکت مقاومت و جمهوری اسلامی ایران است بنابراین دشمن بداند که ملت ایران همواره برای دفاع از ملت فلسطین در صحنه حضور دارد و اعلام می‌کند که همچنان در مقابل فشارها و توطئه‌ها می‌ایستد.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: ملت ایران تحت رهبری امام خامنه ای و بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب، چله دوم انقلاب را که همان تمدن سازی انقلاب جهانی حضرت مهدی (ع) است، پایه ریزی خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها